اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه علوم اقتصادی تهران صورت می‌گیرد

برگزاری 70 کارگاه آموزشی آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده در زنجان

70 کارگاه آموزشی در خصوص آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده توسط دانشگاه علوم اقتصادی تهران در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 70 کارگاه آموزشی آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با توجه به نامگذاری سال 1392 با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب و ضرورت بازنگری در شیوه نگرش به منابع درآمدی دولت و نیز با عنایت به تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم مالیات و به ویژه مالیات بر ارزش افزوده در حمایت از کار و سرمایه ایرانی، دانشگاه علوم اقتصادی تهران با همکاری سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در سطح کشور کرده است.

نماینده دانشگاه علوم اقتصادی در استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به این مطلب اظهار داشت: در استان زنجان نیز با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان و دستگاههای اجرایی مختلف این کارگاه‌ها در حال برگزاری است و تاکنون قریب 35 هزار نفر ساعت آموزش در این زمینه صورت گرفته است.

عباس رمضانی، مخاطب اصلی این دوره‌ها را در وهله نخست اصناف و شرکت‌های خصوصی و دولتی و نیز بخش‌های مالی دستگاه‌های دولتی و نظارتی دانسته و ادامه داد: با توجه به ضرورت فرهنگ‌سازی در خصوص مالیات در بین اقشار مختلف جامعه، این دوره‌ها برای دانشجویان و دانش‌آموزان نیز با اولویت رشته‌های مرتبط برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگیان، کارمندان و همه بخش‌های ادارات، اساتید دانشگاه‌ها، قضات و کارکنان قضا و کارکنان و سربازان دستگاه‌های نظامی و حتی زنان خانه‌دار و زندانیان نیز مشمول این دوره‌ها هستند.

نماینده دانشگاه علوم اقتصادی در استان زنجان با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان زنجانی از این دوره‌ها افزود: این دوره‌ها به صورت کاملا رایگان برگزار شده و به شرکت‌ کنندگان نیز گواهی رسمی از سوی دانشگاه علوم اقتصادی اعطا می‌شود که کسب این گواهی برای اصناف الزامی بوده و برای کارکنان دولت نیز معادل آموزش ضمن خدمت محسوب می‌شود

این مسئول تصریح کرد: به هر یک از شرکت‌کنندگان نیز بسته آموزشی شامل شش کتاب و چهار بروشور مرتبط تخصیص می‌یابد.

رمضانی خاطرنشان کرد: هزینه ایاب و ذهاب و حق‌التدریس استاد دوره نیز کاملاً بر عهده دانشگاه علوم اقتصادی بوده و ریالی هزینه متوجه فرد یا دستگاهی نیست.

مدیر پروژه ملی کارگا‌ه‌های آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در استان زنجان با ذکر این نکته که معاونت برنامه‌ریزی راهبردی ریاست جمهوری با ابلاغ این دوره‌ها به دستگاه‌های دولتی، مجوز صدور گواهی ضمن خدمت را برای همه کارکنان دستگاه‌ها اعم از مالی و غیر مالی صادر کرده از بخش‌های آموزشی دستگاه‌ها برای مشارکت در فرهنگ‌سازی در زمینه این اصل مهم اقتصادی دعوت به همکاری کرد و مراجعه به سایت اینترنتی www.mataz.ir را برای ثبت نام در این دوره‌ها و نیز دسترسی به اطلاعات تماس با نماینده دانشگاه در استان پیشنهاد کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب اداره کل امور مالیاتی استان، به‌ویژه معاونت ارزش افزوده، برای برگزاری این دوره‌ها از عدم همکاری مجمع امور صنفی استان به رغم پیگیری‌های مکرر از سوی دانشگاه به شدت اظهار گله‌مندی و از اساتید مجرب اداره‌کل امور مالیاتی و نیز دستگاه‌ها و شرکت‌هایی که کارکنان خود را در این دوره‌ها ترغیب کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/2308/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول