اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

حفظ وحدت مهم‌ترین وظیفه امروز مردم و مسئولان است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دشمن‌شناسی و حفظ وحدت مهم‌ترین وظیفه امروز مردم و مسئولان است.

حفظ وحدت مهم‌ترین وظیفه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز اظهار کرد: امروز دشمن در نظر دارد تا با خدشه وارد کردن به اتحاد مسلمانان به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: در این راستا حفظ وحدت و دشمن‌شناسی یکی از مهم‌ترین اصول مقاومت در برابر دسایس دشمنان است.

این مسئول با بیان این‌که ولایتمداری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری مهم‌ترین اصل در برابر تهاجمات دشمنان است، افزود: ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ایشان از مهم‌ترین محورهای حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.

محمدی با بیان این‌که امروز کشور ما به برکت ولایت فقیه توانسته در بسیاری از برهه‌ها موفق و پیروز باشد، گفت: باید در نظر داشته باشیم که با ولایتمداری می‌توانیم بیش از گذشته به توسعه و پیشرفت برسیم و تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تأکید بر حفظ وحدت همه مسلمانان افزود: هر جا وحدت حرف اول را می‌زند دشمن از این مهم شکست بزرگی خورده است.

محمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به حجاج که فرمودند وظیفه همه مسلمانان عالم و مسئولان ابتدا حفظ وحدت، برادری و بعد شناخت دشمن است، تصریح کرد: ایجاد اختلاف و راه‌اندازی تفرقه یکی از مهم‌ترین ابزارهای دشمن برای خدشه وارد کردن به مسلمانان است لذا مسلمانان در هر کجای این کره خاکی باید با حفظ بیشتر وحدت و انسجام خود دشمنان را بیش از پیش مأیوس و سرشکسته کنند.

در این مراسم با قدردانی از چهار سال خدمات حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی، حجت‌الاسلام محمد صالحی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول