اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات:

مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان نظام صیانت از بیت‌المال است

معاون حقوقی مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور گفت: مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان نظام صیانت از بیت‌المال است.

مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان نظام صیانت از بیت‌المال است

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، حمید تیموری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان نظام صیانت از بیت‌المال است.

وی افزود: صرفاً یک دستگاه نباید در این حوزه فعالیت کند چرا که باید جامعه پاک و در خور شان نام اسلام داشته باشیم.

تیموری گفت: باید آسیب‌ها در تمامی حوزه‌های دستگاه‌های مرتبط با دولت شناسایی و توسط دیوان محاسبات بررسی شود؛ از همین رو استفاده از سند راهبردی تدوین شده از سوی این دیوان می‌تواند الگویی برای فعالیت استان‌ها باشد.

محمد ارکانی، معاون توسعه و مدیریت استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: در تمامی ارگان‌های وابسته به جمهوری اسلامی ایران تمام مناسب برای خدمت مهیا شده تا خدمات به مردم به راحتی ارائه شود.

وی افزود: رویه‌ای که دیوان محاسبات خراسان رضوی در سال‌های گذشته به کار گرفته بود جنبه تعاملی و پیشگیرانه داشت.

ارکانی تصریح کرد: مدیریت جدید در این ارگان باید این جنبه را حفظ کرده و مشاوره و ارائه راهکار را نیز به آن بیافزاید تا تمامی دستگاه‌ها به سوی فعالیت بر اساس قوانین گام بردارند.

در ادامه عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز گفت: بسیاری از مسائل و مطالبی که ذهن مردم و مسئولان را به خود مشغول می‌کند در دیوان محاسبات رفع و رجوع می‌شود.

نصرالله پژمان‌فر افزود: این جدیت در کار را باید تمامی دستگاه‌های جمهوری اسلامی ایران داشته باشند تا بتوان شفافیت امور را به طور واضح جلوه داد.

وی یادآور شد: به‌روز بودن گزارشات موجود در دیوان محاسبات از مسائلی است که تاثیرات بسیار زیادی را به روند فعالیت دستگاه‌ها گذاشته است.

به گزارش فارس، امروز طی مراسمی محمد نفیسی‌فرد با حکم رئیس کل دیوان محاسبات کشور، به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات خراسان رضوی منصوب شد.

انتهای پیام/2202/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول