اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

توجه به شعائر اسلامی تحکیم روابط اجتماعی را به دنبال دارد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: توجه به شعائر دینی و ارزشی در جامعه اسلامی، تحکیم نظام اجتماعی و خانوادگی را به دنبال دارد.

توجه به شعائر اسلامی تحکیم روابط اجتماعی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری اصل عصر امروز در مراسم جشن ولایت و امامت در اردبیل، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در اعیاد اسلامی، فرصت مناسبی برای ارتقای سطح شناخت و آگاهی‌های بسیاری از خانواده‌هاست.

وی تصریح کرد: ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها می‌تواند به کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و کاستن از آثار مخرب تهاجم فرهنگی بیگانگان بیانجامد.

جعفری اصل خاطرنشان کرد: اعیاد ارزشمندی مانند عید غدیر فرصت ممتازی است تا مادران جامعه ما به فرزندان خود شأن ولایت و اهمیت پیروی از آن را تشریح کنند.

این مسئول اضافه کرد: ما امروز در حالی جشن امامت و ولایت را در آستانه عید بزرگ غدیر برگزار می‌کنیم که امت اسلامی امروز با نقطه وحدت و همدلی می‌توانند بر تمامی مستکبران روزگار و کج‌اندیشان غالب شوند.

وی با بیان اینکه غدیر سرچشمه تمام عزت و کرامت انسان در رسیدن به نقطه تعالی است، یادآور شد: بزرگ‌ترین پیام عید غدیر آن است که امت حول محور ولایت جمع شده و در مسیر عزت روزافزون گام بردارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تعمیم دادن آموزه‌های اسلامی در مراحل مهم زندگی نظیر ازدواج، تربیت فرزند، همسرداری و مدیریت اقتصاد خانواده را لازمه خوشبختی زوجین و تحکیم بنیان نهاد مقدس خانواده برشمرد.

جعفری اصل بیان کرد: این‌گونه رویکردها منجر به تربیت نسل پرافتخار و سالم برای آینده کشور می‌شود.

وی گفت: رفتارها و پوشش‌های غربی نتیجه‌ای جز بدحجابی، اسراف و انحراف از مسیر بالندگی انسانی زن ندارند و لذا مادران ما نباید این رفتارها و پوشش‌ها را به عنوان الگو در محیط خانه معرفی کنند.

خنثی شدن فتنه 88 از برکات اطاعت از ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در این مراسم افزود: ترویج و اشاعه ارزش‌های اعیاد اسلامی باید با دیدگاه وسیع‌تری انجام شود.

عباس دستباز با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، بر بهره‌گیری هر چه بیشتر از فیوضات این عید تاکید کرد و اظهار داشت: براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب لازم است به این موضوع مهم به طور ویژه پرداخته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به جایگاه رفیع ولایت را مهمترین پیام غدیر دانست و تصریح کرد: خنثی شدن فتنه 88 یکی از برکات اطاعت از ولایت در زمان ما بود.

دستباز در ادامه سخنان خود اهمیت برنامه‌ریزی‌های فرهنگی برای بی‌اثر کردن هجمه‌های دشمنان را یادآور شد و خاطر نشان کرد: نهادینه کردن پیام‌های بزرگ و انسان‌ساز غدیر خم در بین خانواده‌ها و به ویژه جوانان بهترین راهکار برای زندگی عزتمند فرزندان جامعه ماست زیرا پیام غدیر خم، پیامی جاویدان برای تمامی عصرهاست.

معاون استاندار اردبیل در پایان به تأثیر مخرب رسانه‌های غربی بر فرهنگ خانواده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: کلیه برنامه‌های مربوط به مقابله با این آسیب جدی در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول