اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

اصلاح مدیریت در ادارات اصفهان عرصه را برای شکوفایی اقتصادی مهیا می‌کند

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: کم‌توجهی به لزوم حمایت مادی و معنوی صنعت گران زمینه را برای بروز رکود اقتصادی در سطح استان مهیا کرده است و باید با اصلاح سبک مدیریت در سطح ادارات کل عرصه را برای شکوفایی اقتصادی مهیا کنیم.

اصلاح مدیریت در ادارات اصفهان عرصه را برای شکوفایی اقتصادی مهیا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور شامگاه جمعه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته استان اصفهان به بهانه برخوردار‌ بودن در حوزه‌های مختلف مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته و انتظار داریم با درایت و هوشمندی دولت یازدهم شاهد حل ریشه‌ای این موضوع باشیم.

وی ادامه داد: همگان باید بدانند و آگاه باشند که استان اصفهان همواره در حوزه سیاسی کشور حکم قله را داشته و به شکلی نقش قطب‌نما را برای سایر نقاط کشور ایفا کرده است.

نماینده مردم شهرضا با اشاره به اینکه به لحاظ اتخاذ سیاست‌های اشتباه در دولت گذشته مجموعه استان اصفهان با یک رکود مخرب در حوزه‌های مختلف مواجه شد، بیان کرد: اعمال شیوه‌های مدیریتی نادرست و تاکید بر لزوم افزایش بوروکراسی اداری از مهم‌ترین عواملی به شمار می‌رود که به بروز مشکلات و نارسایی‌های مختلف در سطح استان منجر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اینکه انتخاب استاندار جدید اصفهان مبتنی بر مطالعات گسترده و بررسی سوابق اجرایی وی بوده است، گفت: برخورداری از روحیه جهادی مهم‌ترین ویژگی استاندار جدید اصفهان است و 20سال حضور در عرصه‌های مختلف اجرایی و مدیریتی کلان کشور از مصادیق توانمندی وی به شمار می‌رود.

حیدرپور با تشریح اهمیت توجه به دو مقوله اشتغال و رشد اقتصادی در سطح استان اصفهان گفت: کم‌توجهی به لزوم حمایت مادی و معنوی صنعت گران زمینه را برای بروز رکود اقتصادی در سطح استان مهیا کرده است و باید با اصلاح سبک مدیریت در سطح ادارات کل عرصه را برای شکوفایی اقتصادی مهیا کنیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا رویکرد شما نسبت دولت سابق زمینه رکود شهرضا را در عرصه‌های مختلف ایجاد کرده است، اضافه کرد: تمامی پروژه‌های اجرایی شهرضا تا حدود سه سال گذشته با میزان پیشرفت مطلوب در مرحله اجرایی بود که به لحاظ رکود اقتصادی کشور این روند با مشکل مواجه شد و البته موفقیت‌های بزرگ شهرستان در حوزه مسکن مهر و گازرسانی به روستاهای تابع از مهم‌ترین مصادیق نفی این دیدگاه به شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرضا ادامه داد: در طول یک دهه گذشته بیش از 20 هزار فرصت شغلی در حوزه صنعت شهرضا ایجاد شده که این موفقیت بزرگ در تاریخ شهرستان بی‌نظیر بوده است.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول