اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

جدیت مردم و مسئولان در رفع مسئله آب چهارمحال و بختیاری ضروری است

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه مدیریت شهری برای حل مشکل آب چهارمحال و بختیاری اهتمام ویژه‌ای دارد، گفت: تلاش و همکاری جدی مردم و مسئولان برای حل مشکل آب استان بسیار ضروری است.

جدیت مردم و مسئولان در رفع مسئله آب چهارمحال و بختیاری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان صبح امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی آب استان که در شورای اسلامی شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: انتقال آب از طریق تونل‌های گلاب و بهشت‌آباد به خارج از استان بی‌شک کاهش منابع آبی شهر شهرکرد را به دنبال دارد و این معضل در کند شدن رشد و توسعه شهر شهرکرد تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه استان از پتانسیل خوبی در زمینه منابع طبیعی برخوردار است، افزود: لازم است تا مجموعه مردم و متخصصان استان با تعامل و همکاری در مسیر پیشبرد اهداف این استان حرکت کنند.

غلامیان، توزیع ناعادلانه آب را مهم‌ترین دغدغه مردم این استان عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز حساسیت‌های مردمی بسیار بالا رفته است و مسئولان و مردم استان حرکت در چارچوب قانون را خواستار هستند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری حدود 11 درصد از کل منابع آبی کشور را دارد، تصریح کرد: اما متاسفانه با این همه منابع آبی چشمگیر، استان در بخش‌های امور شهری، صنعت، خانگی و کشاورزی با مشکل کم‌آبی روبه‌رو است.

غلامیان خاطرنشان کرد: محور توسعه پایدار، شهروند سالم است و سلامت شهروندان در گرو بهره‌مندی از آب آشامیدنی مطلوب است.

انتهای پیام/68004/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول