اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بعد از حواشی عجیب در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون؛ ناراحتی هیئت فوتبال مشهد از فدراسیون فوتبال!

عزیزی: قرار است فدراسیون و وزارت در مورد وضعیت ابومسلم تصمیم‌گیری کنند/درخواست کفاشیان از خداداد

وضعیت تیم فوتبال ابومسلم با وجود برگزاری هفته اول لیگ دسته اول همچنان بلاتکلیف است و قرار شده مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش طی امروز و فردا با یکدیگر جلسه بگذارند و در این باره تصمیم بگیرند.

عزیزی: قرار است فدراسیون و وزارت در مورد وضعیت ابومسلم تصمیم‌گیری کنند/درخواست کفاشیان از خداداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه هیئت رئیسه فوتبال شب گذشته در حالی از ساعت 18 در هتل ثامن مشهد آغاز شد که این جلسه با حواشی زیادی روبرو بود.

این جلسه به مسائل مربوط به اختلافات در باشگاه ابومسلم کشیده شد و با حضور عباس چمنیان، سرمربی‌ای که در تیم فوتبال ابومسلم که تحت مدیریت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد فعالیت می‌کند و همچنین خداداد عزیزی که مدیرفنی تیم تحت مدیریت وفایی است به حواشی کشیده شد.

هنگامی که خداداد عزیزی در لابی هتل ثامن حاضر شد، عباس چمنیان به همراه همراهانش هتل را ترک کردند که خداداد در واکنش به این موضوع به خبرنگار فارس گفت:‌نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که آقایان رفتند مگر چهره ما ترسناک است که آنها محل را ترک می‌کنند. مگر نیامده بودند با کفاشیان صحبت کنند؟ پس چرا رفتند؟

همچنین شب گذشته صحبت‌‌های هوشنگ نصیرزاده با خبرنگاران فارس در حاشیه جلسه هیئت رئیسه فوتبال حواشی‌ای به همراه داشت. رئیس کمیته تدوین و مقررات در مورد ارسال شکایت خداداد عزیزی به فیفا عنوان کرد: مسئله ابومسلم هیچ ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد بلکه وزارت ورزش باید در این زمینه تصمیم بگیرد. شکایت خداداد عزیزی به پلیس راه مشهد هم نمی‌رسد.

عزیزی هم نسبت به صحبت‌های نصیرزاده واکنش نشان داد و شب گذشته در جمع خبرنگاران عنوان کرد نمی‌دانم نصیرزاده کجای فوتبال است؟ او مسئول راهنمایی و رانندگی است یا مسئول مقررات فوتبال؟

خداداد صحبت‌هایی را علیه نصیرزاده انجام داد و همچنین اعلام کرد او کوچکتر از آن است که بخواهد در موردش صحبت کند.

وی در گفت‌وگوی امروز خود با خبرنگار فارس، در خصوص دلخوری که نسبت به نصیرزاده برای او به وجود آمده بود، گفت: خبرنگاران به من گفتند که خداداد نمی‌تواند از پلیس راه عبور کند در حالیکه او شکایت مرا گفته بود باز هم می‌گویم شکایت ما قانونی است. نمی‌دانم که نصیرزاده گفته باشگاه است یا تیم فرقی نمی‌کند فکر می‌کنم مجموعه ابومسلم تحت نظر فدراسیون فوتبال است چه بخواهد باشگاه باشد چه بخواهد تیم. فکر می‌کنم نصیرزاده در ریز مسائل نبوده و اعتقاد دارم اگر دخالت دولت در بخش خصوصی صورت بگیرد ما می‌توانیم به فیفا شکایت کنیم و این امری طبیعی است.

وی در مورد جلسه‌ای که امروز صبح با مسئولان فدراسیون برگزار کرد، به خبرنگار فارس گفت:‌جلسه مثبتی بود کفاشیان، نبی، بهروان، آیت‌اللهی و شجاعی در این جلسات حضور داشتند و من ریز مسائل را برای آنها بازگو کردم. کفاشیان خیلی در جریان نبود و بیشتر بهروان و نبی بودند که در جریان این امور بودند.

خداداد یادآور شد: قرار شده تا فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش تا فردا و یا یکشنبه تشکیل جلسه دهند و در این زمینه تصمیم معقولی گرفته شود ما تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که قانون بگیرد به آن تمکین خواهیم کرد. اما می‌گویم تکلیف بازیکنان‌مان چه می‌شود؟ ما طبق نامه‌ای که 6 اردیبهشت از اداره کل ورزش و جوانان دریافت کردیم و همچنین پس از رای کمیته انضباطی در اوایل شهریورماه قرارداد بازیکنان خود را در فدراسیون فوتبال ثبت کردیم. حالا تکلیف این 27 بازیکن چه می‌شود؟ به هر حال هر تصمیمی که قانون بگیرد به آن تمکین می‌کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

از دیگر حواشی روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این بود که هیئت فوتبال استان خراسان رضوی این مراسم را تحریم کرده بودند.

 

محمد جهانی‌فر رئیس هیئت فوتبال مشهد دراین باره به فارس، گفت: در حالی که هیئت فوتبال باید میزبان چنین جلسه‌ای باشد اما فدراسیون فوتبال با هماهنگی با شخصی که از دوستان کفاشیان بوده و در هندبال فعالیت می‌‌کند این مراسم را برگزار کردند. بعد هم در پاسخ به اینکه چرا با ما هماهنگ نکردند اعلام می‌کند شما به مسائل آموزشی بپردازید. فرقی نمی‌کند که این مراسم را چه کسی برگزار می‌کند. کفاشیان هم در این زمینه گفت من او را نمی‌شناسم و ندیده‌‌‌ام فقط یک بار تلفنی با او صحبت کرده‌ام بهتر است آنها به جای پرداختن به حواشی به مسائل آموزشی و تیم‌هایشان بپردازند. فرقی نمی‌کند که این مراسم را چه کسی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هنگامی که کفاشیان قصد داشت با خداداد صحبت کند رئیس فدراسیون فوتبال گفت که می‌خواهد با خداداد عزیزی به تنهایی صحبت کند اما خداداد اعلام کرد که در کنار خبرنگاران صحبت‌هایش را مطرح کند پس از این ماجرا چند دقیقه‌ای کفاشیان با خداداد صحبت کرد. خبرنگاران چندین بار جلوی کفاشیان را گرفتند و شعارهایی را سر دادند. حتی آنها مانع رفتن کفاشیان با اتومبیلش هم شدند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول