اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شوشتر تاکید کرد

تدوین طرح جامع مطالعاتی سیمای شهر شوشتر

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شوشتر بر تدوین طرح جامع مطالعاتی سیمای شهر شوشتر تاکید کرد و گفت: باید برنامه محور باشیم.

تدوین طرح جامع مطالعاتی سیمای شهر شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمد حافظی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد زیباسازی شهر شوشتر که با حضور کمیسیون عمران و فرهنگی شورای اسلامی شهر شوشتر تشکیل شد، اظهار کرد: طرح جامع مطالعاتی سیمای شهر شوشتر باید تدوین شود تا بر اساس این طرح بتوان فعالیت زیباسازی شهر را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بر اساس طرح‌های مقطعی باعث شکست در برنامه‌ریزی‌ها می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم تا بر اساس طرحی جامع، مطالعه شده و پژوهش شده‌ای کار کنیم تا در بخش زیباسازی چشم‌انداز آینده فعالیت‌ها مشخص باشد.

وی با اشاره به اینکه باید در این طرح به همه خصوصیت‌های شوشتر توجه شود، افزود: باید تلاش کنیم تا بر همه توانمندی‌های شهرستان شوشتر به ویژه داشته‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و بافت اجتماعی شهری توجه شود تا بر این اساس طرح زیباسازی پیشنهاد شود.

حافظی‌زاده با اشاره به اینکه باید هنر و مذهب در زیباسازی شوشتر تلفیق شود، خاطر نشان کرد: باید کوشید تا در راستای رفع موانع زیباسازی شهری گام برداریم و برنامه‌های ارائه شده باید بر اساس هنر، مذهب و داشته‌های اجتماعی باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مشاور طرح زیباسازی شهری گفت: نگارنده طرح مطالعاتی زیباسازی شهر شوشتر باید به تاریخ و تمدن شوشتر اشراف کامل داشته باشد تا بتواند نقشی مبتنی بر داشته‌های فرهنگی شوشتر بنگارند.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید در راستای زیباسازی شهر شوشتر از همه توانمندی‌های موجود در سطح شهر در نحوه اجرای برنامه‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/72006/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول