اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

حرکت عظیم علمی، ایران را از هر جهت بیمه می‌کند

استاندار اردبیل گفت: حرکت عظیم علمی که از مدرسه استارت آن زده می‌شود مسیر تحولی جمهوری اسلامی ایران را به بهترین شکل رقم می‌زند.

حرکت عظیم علمی، ایران را از هر جهت بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، اکبر نیکزاد در شورای اداری استان اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه صدا و سیما برای بازگشایی شاداب و با نشاط مدارس همت کنند.

وی با اشاره به اینکه زنگ مهر و مقاومت در منطقه خورش‌رستم نواخته می‌شود، تصریح کرد: تلاش‌های دانش‌آموزان مستعد، معلمان توانمند و موفقیت‌های چشمگیر آموزش و پرورش استان اردبیل قابل تقدیر است و تمامی مسئولان استان، شهرستان و فرمانداران برای آماده‌سازی نهایی مدارس برای بازگشایی به خانواده بسیار بزرگ آموزش و پرورش اهتمام جدی داشته و مساعدت کنند.

نیکزاد با اشاره به اینکه تدارک امکانات و رفع مشکلات آموزش و پرورش به تنهایی از عهده این دستگاه خارج است، خاطرنشان کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به مدارس محل تحصیل خود با تجدید خاطره دوران تحصیل، کمک کار مدارس در این حرکت عظیم علمی دانش‌آموزان پرتلاش و مستعد استان و فرزندان ایران اسلامی و حماسه‌آفرینان فتح قله‌های علمی دنیا و آینده‌ساز کشور باشند.

رئیس شورای اداری استان با تجلیل از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و موفقیت‌های این مجموعه به ویژه کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در اجرای نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اظهار امیدواری کرد این مجموعه روز به روز به توفیقات بیشتر دست پیدا کند.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند فرهنگیان، دانش‌آموزان و مدیران آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اردبیل در اکثر شاخص‌های اختصاصی و عمومی گام‌های مؤثری برداشته و حائز رتبه‌های چشمگیری بوده است.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان در شاخص‌های نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز با کسب 98 درصد امتیاز به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه معرفی شده است.

انتهای پیام/62001/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول