اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان بوشهر مطرح کرد

توجه به حقوق معنوی پزشک و بیمه شده

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان بوشهر گفت: علاوه بر توجه به حقوق مادی بین پزشک و بیمه شده، باید به حقوق معنوی آنان هم توجه کنیم.

توجه به حقوق معنوی پزشک و بیمه شده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قاسم برجویی ظهر امروز در مراسم تقدیر از پزشکان نمونه طرف قرارداد با دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی بوشهر با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: هر ساله از بین مراکز طرف قرارداد، طبق شاخص‌های معین و میزان تعاملی که صورت می‌گیرد، مراکز نمونه طرف قرارداد با مرکز رسیدگی به اسناد پزشکی را معرفی می‌کنیم.

وی بیان کرد: امسال نیز این توفیق پیش آمده که در آخرین روز دهه کرامت در خدمت پزشکان و مراکز نمونه طرف قرارداد با مدیریت درمان تامین اجتماعی باشیم.

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان بوشهر گفت: سهولت دسترسی بیمه شدگان به خدمات مختلف پزشکی، آرمان نهایی دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی است.

برجویی تصریح کرد: تقدیر از پزشکان یک الگوسازی در جامعه پزشکی است و باید به آن توجه کنیم و همواره امر تقدیر را در برنامه‌های خود داشته باشیم.

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: در بخش سلامت کشور دو امر مهم است که همیشه باید مد نظر داشته باشیم که این دو امر رعایت حقوق معنوی و مادی پزشک و بیمه شده است.

برجویی افزود: هر چند بیشتر بحث در مورد حقوق مادی است اما توجه به حقوق معنوی نیز برای بیمه شده و مراکز طرف قرارداد مهم است.

وی گفت: هدف از این نشست تقدیر از تعامل مراکز درمانی با مراکز بیمه‌ای است چرا که تعامل موجب می‌شود بیمه شده کمترین رنج را متحمل شود.

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: کمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که مراکز درمانی نمونه طرف قرارداد با تامین اجتماعی را معرفی کنیم.

در پایان این مراسم از دکتر محمد حسین‌پور، دکتر مهرزاد بحطویی، دکتر صمد باقری، بیمارستان 17 شهریور برازجان و آزمایشگاه نوید برازجان به پاس تعامل و همکاری مستمر با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول