اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس انتقاد کرد

آذین‌بندی نامناسب گرگان در اعیاد اسلامی

‎نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری فضای شهر را در دهه امامت و ولایت به شایستگی آذین کند، ابراز داشت: در سال‎های گذشته اقدامات شورا و شهرداری در این زمینه ضعیف بود

آذین‌بندی نامناسب گرگان در اعیاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در گلستان اظهار داشت: فیلم‎هایی که در محتوای آن تبلیغات اسلامی وجود ندارد مجاز به پخش در ناوگان حمل و نقل نیستند.

وی از اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‎های استان خواست تا از دهه کرامت نسبت به پخش فیلم‎هایی با محتوا و مفهوم ولایت در ناوگان حمل و نقل اقدام کنند و افزود: باید با امتیاز قائل شدن به وسایل نقلیه‎ای که در سفرهای بین شهری از پخش فیلم‎های بامحتوا استفاده می‎کنند، تفاوت قائل شد و این دسته از رانندگان مورد تشویق قرار بگیرند.

نظام اسلامی ریشه در ولایت دارد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، معرفت‌افزایی را یکی از نکات بارز دهه کرامت عنوان کرد و بیان داشت: نظام اسلامی ریشه در ولایت دارد بنابراین هر چه جامعه با مبانی اعتقادی امامت و ولایت پیوند قوی و مستحکم برقرار کند نظام تقویت خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه به برکت امامت، نظامی مبتنی بر ولایت فقیه شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: نوک پیکان حملات دشمنان به ولایت است. آنها می‎دانند تا زمانی که رهبری در رأس نظام باشد و محبوبیت اجتماعی نیز پشتوانه آن قرار بگیرد هیچگاه نمی‎توانند ولایت را تضعیف کنند و روز به روز شاهد عظمت آن خواهند بود.

وی در خصوص اینکه دشمنان با ضعیف کردن اعتقادات دینی و ولایی درصدد تضعیف نظام اسلامی هستند، افزود: دشمنان از طریق شبکه‎های ماهواره‎ای بر علیه نظام تبلیغ می‎کنند که در چنین فضایی باید مقابله به مثل شود و یکی از بهترین مناسبت‎ها دهه امامت و ولایت است.

تقویت حرکت‎های مردمی باعث باشکوه برگزار شدن اعیاد اسلامی می‎شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، تقویت حرکت‎های مردمی را برای باشکوه برگزار شدن اعیاد اسلامی مهم خواند و یادآور شد: اگر این تفکر در جامعه نهادینه و فرهنگ‎سازی شود محدودیت‎های مالی نمی‎تواند در اجرای برنامه‎ها اثرگذار باشد.

طاهری با بیان اینکه شورا و شهرداری از طریق بودجه‎های فرهنگی و ورزشی فضای شهر را در دهه امامت و ولایت به شایستگی آذین کند، ابراز داشت: در سال‎های گذشته اقدامات شورا و شهرداری در این زمینه ضعیف بود که انتظار است گرگان به عنوان دارالمومنین در چنین صحنه‎هایی ظهور و بروز خوبی از خود نشان دهد.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول