اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی اسدآباد:

کارشناسان کارگروه‌ها به دستور کار جلسات واقف نیستند

بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: بی‌اطلاعی کارشناسان فرمانداری از موضوعات و مصوبات جلسات موجب عدم پیگیری و اجرایی شدن آن شده است.

کارشناسان کارگروه‌ها به دستور کار جلسات واقف نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، محمدرسول طاهری پیش از ظهر امروز در کمیته صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی اسدآباد با تذکر به کارشناسان فرمانداری در زمینه ناآگاهی آنان از دستور کار و مصوبات جلسات اظهار داشت: عدم اطلاع کارشناسان فرمانداری از دستور کار جلسات موجب عدم اجرای مصوبات و اتلاف وقت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستور کار جلسات مشخص بوده، اما کارشناسان از آن بی‌خبر هستند، تصریح کرد: کارشناسان فرمانداری که مسئولیت جلسه‌ای را بر عهده دارند، مصوبات را پیگیری نمی‌کنند و این امر یکی از مهمترین دلایل اجرایی نشدن مصوبات است.

بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در خصوص رعایت حقوق شهروندی و مردم گفت: امروز  در جامعه شاهد این هستیم که شهروندان به حقوق خود واقف نیستند که این امر می‌طلبد شورای اسلامی و شهرداری با تشکیل همایش‌هایی مردم را از حقوقشان مطلع کنند.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در جامعه برای آگاهی مردم از حقوق خود خاطرنشان کرد: رشد و تعالی جامعه اسلامی با توسعه فرهنگ جامعه امکان‌پذیر است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد نیز از راه‌اندازی مرکز مشاوره در کلانتری‌ها خبر داد و گفت: در برخورد اولیه با افراد متخلف، آنان را ارشاد و مشاوره می‌دهیم که اگر ارشاد از سوی همسایگان و ریش‌سفیدان باشد، به طور قطع نزاع‌ها زودتر حل و فصل می‌شود.

محسن اقبالیان نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی را مهم و ضروری خواند و بر لزوم توجه به آن تأکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک و سد معبر سطح شهر گفت: آمادگی لازم را برای همکاری با شهرداری در خصوص جمع‌آوری سد معبر و برخورد با ایجادکنندگان این امر خواهیم داشت.

انتهای پیام/89008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول