اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود 90 داور فعال در بناب

کمیته داوران تمام داوران آذربایجان شرقی را از تبریز انتخاب کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر بناب گفت: هم اکنون 90 نفر داور فعال فوتبال دراین شهرستان حضور دارند، ولی مسئولان کمیته داوران استان اخیراً در لیست 12 نفری خود هر 12 داور را از تبریز انتخاب و به عنوان لیست دوم به فدراسیون معرفی کرده‌‌ند.

کمیته داوران تمام داوران آذربایجان شرقی را از تبریز انتخاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، رسول رهبرفام صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی شهرستان بناب که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بناب برگزارشد؛ ضمن تأکید بر ایجاد خانه ورزش‌های رزمی در بناب، آمادگی شورای شهر را در خصوص واگذاری زمین مورد نیاز اعلام کرد.

داور ملی و لیگ برتر فوتبال کشورمان با اعلام اینکه هم اکنون از چهار داور آذربایجان‌شرقی حاضر درلیگ برتر فوتبال که به قضاوت مشغولند سه نفر آنان را داوران شهرستان بناب تشکیل می‌دهند، افزود: متأسفانه با وجود اینکه شهرستان بناب دارای ظرفیت بالایی در زمینه داوری فوتبال است و هم اکنون 90 نفر داور فعال فوتبال دراین شهرستان حضور دارند، ولی مسئولان کمیته داوران استان اخیراً در لیست 12 نفری خود هر 12 داور را از تبریز انتخاب و به عنوان لیست دوم به فدراسیون معرفی کرده‌‌اند.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خواست دراین خصوص پیگیری‌های لازم به عمل آید تا حق و حقوق جوانان شهرستانی ضایع نشود.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول