اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره جلوه‌های رضوی

سردبیر نشریه «اردبیل نوین» صاحب رتبه برتر شد

سردبیر نشریه «اردبیل نوین» در آیین اختتامیه جشنواره جلوه‌های رضوی در مطبوعات کشور درخشید.

سردبیر نشریه «اردبیل نوین» صاحب رتبه برتر شد

مهران محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: نشریه «اردبیل نوین» توانست در جشنواره جلوه‌های رضوی در مطبوعات کشور که در آستانه اشرفیه برگزار شد رتبه برتر را به دست آورد.

سردبیر نشریه «اردبیل نوین» عنوان کرد: بنده در بخش یادداشت با مطلبی تحت عنوان «پیاده خواهم آمد تا حرمت» رتبه سوم این بخش را به دست آوردم.

وی افزود: همچنین پروین حسینی از روزنامه «اردبیل امروز» با خاطره « ای غریب آشنای دل‌های غریب» حائز رتبه اول بخش خاطره و داستان کوتاه اردبیل شد.

محمدی گفت: این مراسم در صحن حرم مطهر امامزاده میر جلال‌الدین اشرف با حضور زائران و برگزیدگان محورهای شش‌گانه جشنواره و مسئولان محلی استان گیلان برگزار شد.

این عضو خانه مطبوعات استان اردبیل با بیان اینکه ایرانیان جیره‌خوار مولای رئوفان و امام مهربان ثامن‌الحجح هستند، یادآور شد: ما به وجود شمس‌الشموس حضرت امام رضا (ع) و خواهر گران سنگش حضرت معصومه (س) افتخار می‌کنیم و یقین داریم به حرمت امام رضا (ع) حاجات همه به ویژه نیازمندان و فقرا روا می‌شود.

محمدی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: رسانه‌ها امروز هر آنچه از دست و توانشان برآید در ابراز وفاداری به هشتمین سپهر آسمان امامت و ولایت انجام می‌دهند و ما امروز افتخار می‌کنیم که دو نشریه استان اردبیل در سطح ملی و تکریم و تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ منور رضوی پا پیش گذاشته و موفق به کسب افتخاری برای استان اردبیل شده است.

انتهای پیام/62003/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول