اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مراکز آموزشی برای استقبال از دانش‌آموزان مهیا شده است

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: همه مراکز آموزشی شهرستان اردبیل برای استقبال شایسته از دانش‌آموزان به عنوان نسل درخشان آینده مهیا شده است.

مراکز آموزشی برای استقبال از دانش‌آموزان مهیا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل با اشاره به اختصاص اعتبار مناسب امسال به حوزه آموزش ‌و پرورش اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش دغدغه‌های مدیران این حوزه در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس به حداقل برسد.

وی از آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس مشکلات آموزش و پرورش می‌بایست با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتفع شود تا مدیران و دانش‌آموزان با خیال آسوده به آموزش و یادگیری بپردازند.

فرماندار اردبیل یادآور شد: همه مدارس نواحی یک و دو اردبیل برای پذیرایی از دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید مهیا شده و نواقصات احتمالی نیز در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

دبیر گفت: در فرصت اندک باقیمانده به بازگشایی مدارس باید تمام نواقصات موجود در مدارس بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

این مسئول تصریح کرد: مدارس شهرستان اردبیل باید به نحو مناسب تعمیر و تجهیز شوند تا مشکلی از بابت حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان به وجود نیاید.

رئیس شورای آموزش و پرورش اردبیل همچنین اتخاذ تدابیر لازم و بررسی نیازمندی‌های موجود در مدارس شهرستان اردبیل در آستانه بازگشایی  سال تحصیلی جدید را یادآور شد و بیان داشت: اولویت ما تامین و رفع نواقص در زیر‌ساختهای اساسی از قبیل آب، برق، تلفن و سیستم گرمایشی در مراکز آموزشی است که امیدواریم همه این نواقصات برطرف شده باشد.

دبیر افزود: اولویت اول در ایجاد بستر مناسب برای تعلیم و تربیت رفع نیازمندی‌های اساسی در کلیه مدارسی است که احداث یا بازسازی شده‌اند به طوری که همه مراکز آموزشی برای استقبال شایسته از دانش‌آموزان مهیا شده است.

وی همفکری و هم‌افزایی همگانی در حل مشکلات خانواده بزرگ آموزش و پرورش را مورد تاکید و توجه قرار داد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: باید با همکاری سایر دستگاه‌ها کلاس‌های مختلف آموزشی برای اولیای دانش‌آموزان در مباحث مختلف با هدف آگاه‌سازی اولیای دانش‌آموزان و آشنایی با برخی مسائل و مشکلات احتمالی آنها در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  دبیر در پایان سخنان خود عنوان کرد: می‌توان به نحو شایسته از این کلاس‌ها و دوره‌ها استفاده کرد و همفکری خوبی را بین اولیا و مربیان فراهم آورد.

انتهای پیام/62004/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول