اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل خبر داد

ارائه خدمات رایگان در سرای مهر بازنشستگان

شهردار آمل از ارائه خدمات رایگان به سالمندان در سرای مهر بازنشستگان خبر داد.

ارائه خدمات رایگان در سرای مهر بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی امشب در آیین بهره‌برداری از سرای مهر بازنشستگان این شهر با اشاره به اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: این فضا پیش از این مکانی امن برای معتادان به شمار می‌رفت و آن را برای اعمال مجرمانه خود مناسب می‌دیدند.

وی با تاکید بر اینکه سرای مهر بازنشستگان آمل با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان در محوطه پارک لاله این شهر احداث شده است، اظهار داشت: فضای مسقف این مجموعه دارای 450 متر مربع فضا است و به بازنشستگان خدمات می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه 20 آلاچیق در این مجموعه تعبیه شده است، یادآور شد: هفته‌ای یک بار پزشک رایگان در این مجموعه به سالمندان و بازنشستگان خدمات می‌دهند.

شهردار آمل با بیان اینکه سیستم سرمایشی و گرمایشی این مجموعه آماده نصب است، اظهار داشت: این مکان دارای کتابخانه عمومی نیز است و اشتراک رایگان روزنامه‌ها و مجلات را نیز در اختیار بازنشستگان قرار می‌دهد.

وی با اعلام اینکه تمامی خدمات ارائه شده به سالمندان در این مجموعه رایگان است، گفت: دو عدد تلویزیون در این مکان برای بهره‌مندی بازنشستگان تعبیه شده و هر روز نیز نوشیدنی چای برای سالمندان سرو می‌شود.

این مسئول ساعت کار این مجموعه را هشت تا 10 شب عنوان کرد و افزود: ایستگاه بدنسازی و ورزش همگانی نیز در محوطه تعبیه شده است.

به گزارش فارس؛ در مراسم آغاز به کار سرای سالمندان آمل عیسی هاشمی حیدری معاون عمرانی استاندار، واحدی سرپرست فرمانداری ویژه آمل، امام جمعه و اعضای 13 نفره شورای اسلامی شهر آمل حضور داشتند.

 انتهای ‌پیام/86011/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول