اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان تاکید کرد

ضرورت آسیب‌شناسی شورای سوم برای بهره‌گیری از تجربیات

عضو شورای شهر زنجان بر ضرورت آسیب‌شناسی شورای سوم تاکید کرد و گفت: می‌توان از تجربیات این شورا برای بهره‌گیری در دور چهارم استفاده کرد.

ضرورت آسیب‌شناسی شورای سوم برای بهره‌گیری از تجربیات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود‌رضا خوشنام ظهر امروز در جلسه‌ای که با عنوان تودیع اعضای سوم و معارفه اعضای چهارم شورای شهر زنجان برگزار شد، بر نقش مهم شورا در تصمیم‌گیرها تاکید کرد و اظهار داشت: شورای شهر به عنوان اتاق فکر و تصمیم‌گیری نقش موثری در توسعه و آبادانی شهرها ایفا می‌کند.

وی داشتن تدبیر در اداره شهر را لازم دانست و افزود: برنامه‌ریزی‌های متناسب با چشم‌اندازهای تعریف شده‌، می‌تواند کارآیی شورا را ارتقا دهد.

عضو شورای شهر زنجان دوره سوم شورای اسلامی شهر زنجان را دوره‌ای بی‌نظیر برشمرد و اضافه کرد: شورای سوم از دوره‌های ماندگار شوراها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب شورای سوم به عنوان شورای برتر کشور در سال 89 ادامه داد: حضور جریان‌های مختلف فکری در این شورا موجب توانمندی آن شده و از نقاط قوت محسوب می‌شود.

خوشنام احیای زیرساخت‌های شهر زنجان را از برنامه‌های عملیاتی شده  شورای سوم دانست و اضافه کرد: طرح جامع ترافیک و طرح تفصیلی از دیگر اقدامات شورای سوم محسوب می‌شود که موفق به اجرای آنها شده است.

وی از احیای بافت‌های فرسوده شهری زنجان خبر داد و گفت: ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی از دیگر اقدامات قابل توجه شورای سوم است.

دیگر عضو شورای سوم شهر زنجان ساماندهی مشاغل شهری و ایجاد فضای سبز شهری را از دیگر اقدامات شورای سوم دانست و افزود: احداث خیابان دلجویی ـ داود قلی، اجرای طرح پارک‌های زنجانرود، زنجان کوه، پارک نرگس، بانوان و شیخ اشراق از دیگر پروژه‌های عملیاتی شده شهر زنجان طی دوره شورای سوم بوده است.

این عضو شورای شهر زنجان با اشاره به احداث بلوار غدیر، احداث پل امام حسین (ع)، بلوار شهید شهریاری، اصلاح هندسی میادین زنجان ادامه داد: مطالعه طرح‌های منوریل، تونل شهری و احداث خیابان‌های متعدد از دیگر اقدامات شورای سوم است.

خوشنام بر ضرورت آسیب‌شناسی شورای سوم تاکید کرد و گفت: فعال کردن کمیسیون نظارت باید در اولویت‌ها برنامه‌های شورای چهارم قرار گیرد.

وی فرصت‌سوزی‌ها را در شورای اسلامی از معضلات برشمرد و تاکید کرد: شوراها با برنامه‌ریزی مانع فرصت‌سوزی‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول