اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان

واگذاری 45 واحد مسکن مددجویی در همدان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: در هفته دولت 45 واحد مسکن مددجویی به مددجویان کمیته امداد در سطح استان واگذار می‌شود.

واگذاری 45 واحد مسکن مددجویی در همدان

علی نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از نیروهای ارزشی نظام اسلامی بودند، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا از بهترین افراد انقلاب اسلامی که خون را برای رشد و تعالی اسلام فدا کردن، یادی شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت کمیته امداد استان تعداد 45 واحد مسکن مددجویی را در سطح استان به بهره‌برداری می‌رساند، تصریح کرد: تعداد 27 واحد در اسدآباد، 12 واحد در  تویسرکان، 30 واحد در همدان و 3 واحد مسکن مددجویی در رزن افتتاح می‌شود.   

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان افزود: این 45 واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی، استانی و کمک خیرین احداث و به مددجویان واگذار خواهد شد.

وی در ادامه ابراز داشت: تعداد 90 واحد مسکن مددجویی دیگر در دست احداث است که تا دو ماه آینده برای واگذاری به مددجویان آماده می‌شود.

نامدار در ادامه با بیان اینکه در هفته دولت تعداد 316 مورد جهیزیه نوعروسان توزیع شد، اذعان کرد: در هفته دولت در برخی از شهرستان‌ها افتتاحیه و در بعضی دیگر از شهرستان‌ها نیز اختتامیه دوره‌های آموزشی آموزشگاه‌های خودکفایی مددجویان برگزار شد. 

انتهای پیام/89019/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول