اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

هرج و مرج و آشوب در منطقه هدف نهایی استکبار است

امام جمعه بویین زهرا ایجاد هرج و مرج و آشوب توسط بیگانگان در مصر و سوریه را هدف نهایی استکبار عنوان کرد.

هرج و مرج و آشوب در منطقه هدف نهایی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه ظهر امروز در دیدار با تعدادی از روحانیون شهر بویین زهرا تبیین و بازگویی جایگاه معارف در جامعه را جزو وظایف روحانیون برشمرد و گفت: بستر‌سازی مناسب‌تر برای مشارکت جوانان در امور و عرصه‌های مذهبی امری ضروری است.

امام جمعه بویین‌زهرا با اشاره به شبیخون عناصر استکبار برای ایجاد هرج و مرج در امت‌های اسلامی ابراز داشت: وظیفه تک تک افراد این است که با اتحاد و هوشیاری مانع از اختلاف‌افکنی و دو دستگی جوامع اسلامی شده و نسبت به این توطئه بیدار باشند.

این مقام مسئول به بروز تظاهرات و آشوب‌های اخیر در کشور مصر اشاره کرد و افزود: حوادث مصر امروز بسیار نگران‌کننده بوده و بر این اساس احتمال وقوع جنگ داخلی در این کشور روز به روز تقویت می‌شود که ضروری است تا ملت مصر به همراه خواص، نخبگان سیاسی، علمی و دینی در این کشور اوضاع و اتفاق اخیر این کشور و تأثیرگذار عربی را به دقت رصد کرده و مراقب نتایج احتمالی که همان زمینه‌سازی برای حضور توطئه‌چینی بیگانگان است باشند.

وی به بروز وضعیت اسفبار سوریه و وقوع کشتار‌ در این کشور اشاره کرد و افزود: آثار حضور غرب، اسرائیل و صهیونیست به همراه ورود تروریست‌ها در هر نقطه امنیت را از بین برده و به کشتار انسان‌های بی‌گناه می‌انجامد.

امام جمعه بویین‌زهرا با تأکید بر آگاهی و هوشیاری ملت‌های اسلامی برابر انحرافات و شبیخون‌های ساختار‌شکنانه دشمنان برای دو دستگی بین امت‌های واحده تصریح کرد: انقلاب اسلامی به عنوان الگوی بیداری در بین ملت‌ها همواره طی دوران حیات خویش برابر انواع تهاجمات و کینه‌ورزی‌های خصمانه معاندان و ضد انقلاب ایستادگی کرده و امروز در کنار ملت‌های اسلامی دیگر به نبرد برای ریشه‌کنی استکبار و معاندان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول