اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر ابرقویی‌نژاد به لاچیانی رسید

سیاست یک بام و دو هوای فوتبال اصفهان/ یک هیئت با دو رئیس

هیئت فوتبال استان اصفهان به طور همزمان توسط سرپرست تعیین شده توسط اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس انتخاب شده از سوی مجمع انتخاباتی اداره می‌شود تا سیاست یک بام و دو هوای فوتبال اصفهان را در بر بگیرد.

سیاست یک بام و دو هوای فوتبال اصفهان/ یک هیئت با دو رئیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از کش و قوس‌های فراوان از روز گذشته مرتضی لاچیانی به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد.

لاچیانی هفته گذشته از سوی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به عنوان سرپرست هیئت معرفی شد تا مشخص شود که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای ایجاد تغییرات در هیئت فوتبال مصر است و قصد کوتاه آمدن ندارد.

از طرف دیگر مخالفت کفاشیان با برکناری علی اکبر ابرقویی‌نژاد از ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان موجب شده تا وی همچنان ریاست هیئت را برعهده داشته باشد و فعالیت هیئت بر اساس چارت سازمانی ادامه داشته باشد اما به دلیل اینکه ساختمان سابق هیئت فوتبال از ابرقویی‌نژاد و تیم کاری‌اش گرفته شده، وی ناچار شده محل دیگری را در اختیار بگیرد.

دفتر هیئت فوتبال استان اصفهان که در سالن پیروزی این شهر قرار دارد، پس از اینکه با حکم مراجع قانونی از هیئت تحت مدیریت ابرقویی‌نژاد گرفته شد، در اختیار سرپرست جدید هیئت قرار گرفته است و لاچیانی فعالیتش را به عنوان سرپرست در این هیئت آغاز کرده است.

با توجه به شرایط رقم خورده در حال حاضر ابرقویی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان که از سوی مجمع انتخاباتی هیئت به عنوان رئیس انتخاب شده و همچنین مرتضی لاچیانی که گزینه مورد نظر اداره ورزش و جوانان استان اصفهان است، مدعی در اختیار داشتن سکان فوتبال اصفهان هستند اما در این میان تکلیف جامعه فوتبال اصفهان مشخص نیست و این افراد  نمی‌دانند باید با کدام یک از این مدعیان ریاست برای پیشبرد امور خود مراجعه کنند.

سیاست یک و بام و دو هوای هیئت فوتبال استان اصفهان سردرگمی‌های زیادی را به وجود آورده و حتی رسانه‌ها نیز نمی‌دانند به صحبت کدام از یک طرفین به عنوان متولی فوتبال استناد کنند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول