اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

2500 نفر شرکت می‌کنند

ورود آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن به مرحله شفاهی

مرحله شفاهی هشتمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از فردا سه‌شنبه ۵ شهریور‌ماه ۱۳۹۲ با شرکت 2500 نفر آغاز می‌شود و این درحالی است که حدود 600 نفر از واجدین شرایط مرحله کتبی برای شرکت در مرحله شفاهی اعلام آمادگی نکرده‌اند.

ورود آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن به مرحله شفاهی

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس دور دوم هشتمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از فردا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه 1392 به مدت 20 روز آغاز می‌شود.

طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن بر اساس مصوبه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی همه ساله طی یک دوره و در چهار مرحله توسط دبیرخانه طرح که در سازمان دارالقرآن‌الکریم مستقر است برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده حافظان برادر در 13 و حافظان خواهر در 26 حوزه استانی تعیین شده در ارزیابی‌ها شرکت خواهند کرد.

بر اساس آئین‌نامه، حافظان در مرحله شفاهی طرح لازم است علاوه بر کسب امتیاز در بخش حسن حفظ، نصاب‌های لازم را در بخش‌های تجوید، صوت و لحن و وقف و ابتدا هم داشته باشند.

در مرحله هشتم این طرح بیش از 6 هزار و 500 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و پس از برگزاری آزمون کتبی در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه 1392 و اعلام نفرات قبول شده در مرحله اول، 2 هزار و 500 نفر آمادگی کامل خود را جهت شرکت در آزمون نهایی اعلام کرده‌اند.

این درحالی است که به گفته یوسف افراش معاون ارتباطات سازمان دارلقرآن الکریم 3 هزارو 91 نفر مجوز ورود به مرحله شفاهی را با گذر از مرحله کتبی کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول