اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کارون خبر داد

استقرار 27 اداره در شهرستان کارون

فرماندار کارون از استقرار 27 اداره در این شهرستان خبر داد و گفت: این ادارات به طور کامل راه‌اندازی شده‌ و خدمات‌رسانی به مردم را آغاز کرده‌اند.

استقرار 27 اداره در شهرستان کارون

عباس دشتی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوت‌عبدالله اظهار کرد: تاکنون 27 اداره دولتی به طور کامل در شهرستان کارون مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه مابقی ادارات نیز در حال راه اندازی هستند افزود: معمولا در هر شهرستان حدود 50 اداره و ارگان دولتی برای خدمات رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

*راه‌اندازی 23 اداره دیگر ظرف 2 ماه آینده

به گفته این مقام مسئول، در حال برنامه ریزی برای حضور 23 اداره دیگر در شهرستان کارون هستیم که کار خدمات دهی به مردم شریف منطقه را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: در حال پیگیری مستمر هستیم تا ادارات باقی مانده نیز در شهرستان کارون راه اندازی شوند البته تاکید ما این است که این کار تا دو ماه آینده انجام شود.

فرماندار کارون در ادامه به اولویت‌های استقرار ادارات اشاره کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش، فرماندهی انتظامی و اداره صنعت، معدن و تجارت از مهم‌ترین ارگان‌هایی هستند که باید برای خدمت رسانی سریع‌تر از دیگر نهاد‌ها در این شهرستان مستقر شوند.

وی اظهار امیدواری کرد اداره آموزش و پرورش، فرماندهی انتظامی و اداره صنعت، معدن و تجارت در شهریور ماه سال جاری در شهرستان کارون استقرار یابند و فعالیت خود را آغاز کنند.

دشتی‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر 27 اداره به طور کامل راه اندازی و مستقر شده و خدمات رسانی به مردم شهرستان کارون را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/72010/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول