اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

موافق استمرار مدیریت اجرایی کنونی استان ایلام هستم

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه خلق حماسه سیاسی دشمنان نظام را دچار سردرگمی تحلیل اوضاع ایران کرده است، گفت: موافق استمرار مدیریت اجرایی کنونی استان ایلام هستم.

موافق استمرار مدیریت اجرایی کنونی استان ایلام هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه در پای صندوق‌های رای توسط مردم بزرگ و فداکار و با بصیرت ایران با بهترین نحو تحقق یافت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان و بدخواهان با حضور حماسی و تحسین برانگیز ملت دچار سردرگمی در تحلیل اوضاع داخلی ایران شدند.

موانع اقتصادی باید در نخستین فرصت برطرف شود

وی ادامه داد: اما تحقق حماسه اقتصادی خواسته رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و حماسه‌سازان ایران است که با تشکیل دولت یازدهم و تیم اقتصادی رئیس جمهور بطور حتم موانع و تنگناهای اقتصادی در اولویت‌های کاری خود قرار خواهند داد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دولت جدید با نشاط و انگیزه بیشتر و تعامل و تفاهم با دیگر قوا و پشتیبانی ملت و حمایت‌های سیاسی و اجتماعی نخبگان همت و تلاش خود را به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی معطوف دارد.

لطفی تصریح کرد: باید با وجود تهدیدها و تحریم‌های دشمنان شاهد رشد و بالندگی و رونق اقتصادی باشیم. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بالا بودن نرخ بیکاری و تورم و کاهش ارزش پول ملی و ناتوانایی قشرهای متوسط مردم در عرصه تهیه کالاهای اساسی و ضروری از عوارض اقتصاد بیمار کشور است.

وی ادامه داد: در طول دو دهه گذشته این سئوال همواره در جامعه ایران و حتی در بین‌الملل مطرح بوده که چه عواملی سبب رکود اقتصادی کشور ایران بوده است، این درحالی است که کشور ایران دارای منابع غنی و ذخایر فراوان بهره‌وری از قبیل نفت و گاز و سایر امکانات برای رشد و توسعه برخوردار بوده و جزو کشورهای دارنده ذخایر عظیم است.

دولت در رفع موانع اقتصادی از نخبگان متعهد این حوزه بهره جوید

لطفی تصریح کرد: دولت جدید می‌تواند از همه ظرفیت‌های موجود و مهم‌تر از همه نیروی عظیم انسانی و نخبگان و نیروهای کارآمد و متخصص در عرصه اقتصاد استمداد بجوید و در کمترین مدت اقتصاد کشور را از آسیب‌ها و چالش‌های پیشرو نجات بخشد و حماسه اقتصادی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب را محقق کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تصدی و مسئولیت سیاسی و اجرایی استان ایلام گفت: طی روزهای گذشته سخنانی پیرامون تصدی مسئولیت سیاسی و اجرایی استان ایلام مطرح شده است.

خواستار استمرار شرایط کنونی مدیریت اجرایی استان ایلام هستم

وی با بیان اینکه خواستار استمرار شرایط کنونی مدیریت اجرایی استان ایلام هستم، ادامه داد: در کلام نخست به صراحت اعلام می‌کنم درباره انتصاب استاندار جدید ایلام اطلاع نداشته و نمی‌دانم در آینده نزدیک یا دور چه کسی استاندار ایلام می‌شود.

وزیر کشور در انتصاب مسئولان سیاسی و اجرایی از عناصر تندرو و افراطی پرهیز کند 

امام جمعه ایلام اضافه کرد: از وزیر کشور انتظار می‌رود از عناصری که در فتنه 88 در کنار برخی از سران فتنه و یا فعالین ستادهای آنها بودند و در تحصن نمایندگان رد صلاحیت شده دور ششم مجلس شورای اسلامی شرکت فعال داشتند و هتاکی و توهین آنها به امام و رهبری محرز و ثبت و ضبط است نباید در پست حساس سیاسی و اجرایی استفاده شود.

لطفی تصریح کرد: این با شعار اعتدال رئیس جمهور همخوانی ندارد و البته از دولت تدبیر و امید بعید است از عناصر تندرو و معاند با امام و انقلاب و رهبری در مسئولیت‌های حساس استفاده کند.

استفاده از نیروهای ولایتمدار، کارآمد و متعهد در دولت زمینه همکاری‌ها را فراهم می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اعلام می‌کنیم با مسئولین متعهد، ولایتمدار دولت دکتر روحانی در همه زمینه‌ها با حفظ مقررات و قوانین مربوط نهایت همکاری و تعامل را خواهیم داشت.

وی در ادامه به روز جهانی مسجد اشاره کرد و مسجد را در دین مقدس اسلام از کارآمدترین و باارزش‌ترین نهادهای فرهنگی، دینی، سیاسی و اجتماعی دانست.

انتهای پیام/2246/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول