اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

فعالیت 15 هزار بسیجی در 270 پایگاه بسیج مساجد در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر افزون بر 15 هزار بسیجی در 270 پایگاه بسیج مساجد استان فعال هستند که نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان ایفا می‌کنند.

فعالیت 15 هزار بسیجی در 270 پایگاه بسیج مساجد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسلم علی‌بیگی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه استان، اظهار کرد: در حال حاضر افزون بر 15هزار بسیجی در 270 پایگاه بسیج مساجد استان فعال هستند که نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسجد، محل جهت دهی دینی و اعتقادی است، گفت: حضور در مساجد، باعث حل مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

علی‌بیگی مسجد را عامل شخصیت دهنده به جوانان دانست و گفت: یکی از خصوصیات مؤمنان واقعی، حضور در مساجد است.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس از همین مساجد به درجه و مقام والای شهادت که بهترین جایگاه است نایل شدند.

وی با بیان اینکه مسجد پایگاه انسجام و یکپارچگی مسلمانان است، گفت: برپایی نماز جماعت و تشکیل صفوف به هم فشرده نمازگزاران به خوبی بیانگر هماهنگی و انسجامی است که حضور در مسجد فراهم می‌آورد.

علی‌بیگی از پیامبر گرامی اسلام (ص) به عنوان اولین پایه‌گذار اولین مسجد نام برد و افزود: پیامبر(ص) علاوه بر عهده‌دار بودن نقش روحانی و معنوی، کانون فعالیت‌های اجتماعی مسلمانان نیز به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/68001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول