اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به اظهارات مدیرعامل سازمان فضای سبز شیراز

فرمانده انتظامی فارس: هیچ مقامی حق مطرح کردن راه‌اندازی پلیس اختصاصی را ندارد

فرمانده انتظامی فارس گفت: راه‌اندازی گشت‌های پلیس با هر عنوانی در اختیار نیروی انتظامی است، و هیچ مقام و یا دستگاهی اجازه مطرح کردن طرح پلیس گشت باغات را ندارد.

فرمانده انتظامی فارس: هیچ مقامی حق مطرح کردن راه‌اندازی پلیس اختصاصی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سیروس سجادیان پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان قرارگاه عملیاتی پیشگیری از سوانح و تصادفات رانندگی فارس اظهار داشت: از مسئولان استان فارس درخواست می‌شود، تمام طرح‌های مربوط به امنیت اجتماعی را از کانال نیروی انتظامی مطرح کنند تا شاهد جامعه‌ای امن و بانشاط در این استان باشیم.

وی از حضور شبانه‌روزی پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور برقراری امنیت جاده‌ای در محورهای استان فارس خبر داد و افزود: در 13 روز گذشته شاهد کاهش شش درصدی تصادفات رانندگی منجر به فوت، 12 درصدی مجروح و مصدوم، 45 درصدی خسارت و 34 درصدی کاهش تصادفات در محورهای استان فارس بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: در سفرهای تابستانی نیز بر اساس آمار سال 91 حدود 569 تصادف منجر به فوت را در سطح جاده‌های این استان داشته‌ایم که در مدت مشابه سال جاری به 511 مورد رسیده، که نشان از حضور جدی پلیس در محورهای مواصلاتی این استان است.

سجادیان بیان داشت: به منظور جلوگیری از افزایش تصادف‌های جاده‌ای تاکنون چهار ایستگاه بازرسی فرماندهی در نقاط حادثه‌خیر فتح‌آباد، شاهزاده قاسم، نقش رستم و سیوند دائر شده که به‌زودی این تعداد به شش ایستگاه می‌رسد.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: راه‌اندازی گشت‌های محسوس و ویژه پلیس در مسیر شیراز ـ مرودشت - سعادت شهر، افزایش بازرسان نامحسوس، اعمال قانون از سوی ماموران راهور، فرهنگ‌سازی در اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رسانه‌های گفتاری، شنیداری و مکتوب از دیگر راه‌کارهای برقراری امنیت جاده‌ای است.

سجادیان در مورد پیشگیری از سوانح و تصادفات رانندگی ابراز داشت: از 17 مرداد ماه سال جاری قرارگاه عملیاتی با حضور مسئولان واحدها و سازمان‌ها به ویژه دکتر کامران لنکرانی وزیر پیشین بهداشت، درمان و علوم پزشکی هر هفته به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای تشکیل می‌شود، که با استمرار این نشست‌ها گامی رو به جلو در راستای ارتقای امینت جامعه برداشته می‌شود.

انتهای پیام/2448/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول