اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان:

کارکنان اداره‌های گیلان آموزش حقوق شهروندی می‌بینند

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان گفت: کارکنان اداره‌های گیلان به منظور تکریم ارباب رجوع آموزش حقوق شهروندی می‌بینند.

کارکنان اداره‌های گیلان آموزش حقوق شهروندی می‌بینند

ابوطالب اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تاکید بر آموزش حقوق شهروندی برای تمام افراد جامعه اظهار کرد: سال گذشته برنامه زنده حقوق شهروندی با استفاده از حقوقدانان و کارشناسان عضو سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از شبکه باران پخش شده است.

وی به آموزش چهره به چهره حقوق شهروندی در مساجد و اداره‌های مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: آموزش راهنمایی و مشاوره حقوقی به کارکنان دادگستری گیلان ارائه شده است.

اصغری از آموزش حقوق شهروندی به کارکنان اداره‌های گیلان به منظور تکریم ارباب رجوع در سال 92 خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته هفت هزار ساعت تکالیف حقوق شهروندی به کارکنان اداره‌های استان ارائه شده است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان با بیان اینکه اتاق فکر کارگروه حقوق شهروندی در استانداری تشکیل شده است، تصریح کرد: جزوه‌های آموزشی حقوق شهروندی در اختیار اداره‌ها و سازمان‌های استان گذاشته می‌شود.

وی به اجرای ویژه‌برنامه حقوق بشر و کرامت انسانی در 14 مرداد امسال توسط بسیج حقوقدانان گیلان اشاره کرد و گفت: شهریور امسال کارکنان میراث فرهنگی گیلان به همراه خانواده آنها آموزش حقوق شهروندی می‌بینند.

اصغری خواستار جلوگیری از موازی‌کاری آموزش حقوق شهروندی توسط نهادهای مختلف شد و بیان کرد: منابع انسانی اداره‌ها باید به نحو مطلوب به‌کارگیری شوند.

این مسئول، سازمان بسیج حقوقدانان را در خدمت شهروندان دانست و اظهار کرد: اساتید خوبی در زمینه آموزش حقوق شهروندی در تمام شهرستان‌های گیلان فعال هستند و می‌توانند نیاز آموزشی اداره‌ها را بر طرف کنند.

وی در ادامه از بازدید حقوقدانان گیلان از مناطق جنگی غرب کشور در نیمه نخست شهریور امسال خبر داد و گفت: حقوقدانان و خانواده‌های آنها به منظور آشنایی با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مناطق مذکور اعزام می‌شوند.

اصغری بر حفظ روحیه ایثارگری در جامعه به‌ویژه حقوقدانان تاکید کرد و یادآور شد: بازدید از مناطق جنگی به مدت سه روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول