اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه سردار هاشمی به مدیران کهگیلویه و بویراحمد

اگر دیر بجنبید مردم شما را نخواهند بخشید/ فرصت‌سوزی مدیران پذیرفتنی نیست

فرمانده قرارگاه قرب قائم با اشاره به برخی فرصت‌های کهگیلویه و بویراحمد برای آبادانی و محرومیت‌زدایی گفت: مدیران این استان اگر دیر بجنبند و حرکتی برای پیشرفت مناطق محروم انجام ندهند، بدون شک مردم آن‌ها را نخواهند بخشید.

اگر دیر بجنبید مردم شما را نخواهند بخشید/ فرصت‌سوزی مدیران پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار عدل هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس آیات نورانی قرآن، سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند؛ جز اینکه خود آن قوم چنین تغییری را بخواهند؛ از این‌رو لازم است همه مدیران برای برطرف کردن مشکلات و محرومیت‌ها عزم و اراده داشته باشند.

وی گفت:‌ رمز موفقیت ما در برطرف کردن مشکلات و محرومیت‌ها این است که با هم باشیم و به همدیگر کمک کنیم.

هاشمی با بیان اینکه با توجیه‌گری و یکسونگری نمی‌توان به رفع محرومیت‌ها امیدی داشت، تصریح کرد: منفی‌نگری، بدبینی به دیگران و خوشبینی به خود از آفاتی هستند که با وجود آن‌ها همیشه در این محرومیت‌ها خواهیم ماند.

 *هیچ مسئولی به تنهایی قادر به ریشه‌کنی بیکاری نیست

وی ادامه داد:‌ باید الگوی جنگ را بار دیگر پیاده کنیم و بدانیم که اگر آن همه رشادت‌ها و موفقیت‌ها در دفاع مقدس حاصل شده است برای این بوده است که همه باهم بودیم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الأنبیا با طرح این سئوال که مگر سپاه به تنهایی جنگ را اداره کرد، اذعان داشت: راز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب، اتحاد و همبستگی مثال‌زدنی اقشار مختلف مردمی در کنار هم بوده است.

وی تأکید کرد: بدون شک فرماندار و نماینده مجلس و هیچ مسئولی به تنهایی نمی‌تواند مشکلاتی چون بیکاری را برطرف کند که از این‌رو باید برویم به سمت کارهای تیمی و گروهی.

هاشمی با بیان اینکه ما باید پاسخگوی مردم باشیم، ابراز داشت: فرصت‌های زیادی برای خدمت به مردم وجود دارد که نباید آن‌ها را از دست دهیم.

وی با انتقاد از برخی فرصت‌سوزی‌ها، قرارگاه خاتم‌الأنبیا را یکی از فرصت‌های سازندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد نام برد و اضافه کرد:‌ مدیران این استان بدانند که اگر دیر بجنبند و حرکتی برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف نکنند، روز به روز عقب‌تر می‌رویم و این مردم ما را نخواهند بخشید.

* همه مدیران و سیاسیون برای آبادانی کهگیلویه و بویراحمد همکاری کنند

فرمانده قرارگاه قرب قائم با اشاره به تقاضاهای بسیار زیاد نمایندگان مجلس و مسئولان سایر استان‌ها از این قرارگاه برای احداث پروژه‌های مختلف در استان خودشان، خاطرنشان کرد: تونل 65 کیلومتری باغ بهادران اصفهان تا اردل چهار محال بختیاری، پل چمران شیراز، تونل فضیلت، تونل کوهسار و تونل 65 کیلومتری نوسود تنها بخشی از پروژه‌های فعال این قرارگاه در کشور است؛‌ وقتی این همه آبادانی در کشور صورت می‌گیرد، چرا نباید در کهگیلویه و بویراحمد نیز از این پروژه‌ها داشته باشیم.

وی تأکید کرد: از نخبگان، سیاسیون و همه افراد جامعه انتظار می‌رود به جای تمرکز روی حواشی، کمک کنند تا به کمک ظرفیت قرارگاه خاتم‌الأنبیا و قرب قائم در مسیر محرومیت‌زدایی از این استان گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول