اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست کمک فرماندار شفت از خیران

فرماندار شفت خواستار مساعدت و کمک خیران در بازسازی حرم امامزاده اسحاق (ع) این شهرستان شد.

درخواست کمک فرماندار شفت از خیران

جواد شفیعی‌ثابت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شفت، از آغاز عملیات ساخت حرم جدید امامزاده اسحاق (ع) در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرای ساخت حرم جدید امامزاده اسحاق (ع) چند هفته‌ای است که آغاز شده، اظهار کرد: از مردم و خیران نیکوکار خواستار مساعدت و مشارکت در امر بازسازی حرم این امامزاده جلیل‌القدر هستیم.

فرماندار شفت، با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه پیمانکار و نقشه جامع حرم را تعیین کرده است، اذعان کرد: اکنون پیمانکار پروژه با اعتبارات ملی و نذورات سال گذشته مردم کار را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: برای تداوم و سرعت و پیشرفت کار تمام خیران و عاشقان به خاندان عصمت و طهارت در کنار اعتبارات دولتی مساعدت و همراهی کنند.

شفیعی‌ثابت، با اشاره به اینکه روستای امامزاده اسحاق (ع) از روستاهای هدف گردشگری مذهبی استان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از اجرای طرح حرم، پروژه اجرای طرح‌های روستا نیز در دستور کار قرار دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند در این منطقه حضور موثر داشته باشند.

وی یادآور شد: همزمان با دور چهارم از سفرهای استانی دولت دهم با حضور وزیر دادگستری مراسم کلنگ‌زنی ساخت حرم امامزاده اسحاق (ع) آغاز شد.

 این مسئول، شماره حساب 0109342799000 بانک ملی به نام بقعه امامزاده اسحاق (ع) را آماده دریافت مساعدت و نذورات مردم اعلام کرد.                  

ا‌نتهای پیام/84002/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول