اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه:

سقوط پراید در رودخانه آستانه‌اشرفیه حادثه آفرید

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: بر اثر واژگونی و سقوط یک دستگاه خودروی پراید به داخل رودخانه‌ای در آستانه‌اشرفیه دو نفر کشته و مجروح شدند.

سقوط پراید در رودخانه آستانه‌اشرفیه حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، وحید اصلانی ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی واژگونی خودروی پراید را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: روز گذشته واژگونی یک دستگاه سواری پراید در آستانه‌اشرفیه موجب وقوع حادثه مرگبار شد و دو نفر کشته و مجروح شدند.

این مسئول وقوع این حادثه را در روستای «تجن‌گو» از توابع شهرستان آستانه‌اشرفیه عنوان کرد و افزود: یک دستگاه سواری پراید بر اثر واژگونی به موانع اطراف جاده برخورد و به داخل رودخانه سقوط کرد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه ادامه داد: پس از وقوع این حادثه مأموران پاسگاه انتظامی کیسم در محل حادثه حاضر شدند اما در این حادثه راننده سواری پراید در دم کشته شد.

وی با بیان اینکه سرنشین این خودرو به شدت مجروح شد، گفت: این مجروح به بیمارستان انتقال یافت.

اصلانی درباره دلیل حادثه واژگونی و سقوط در رودخانه خودروی پراید، تصریح کرد: کارشناسان اکنون در حال بررسی این حادثه هستند.

وی از رانندگان خواست تا با حفظ آرامش و رعایت قوانین و مقررات رانندگی، اقدام به رانندگی کرده و از شتاب و عجله پرهیز کنند.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول