اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان خاش:

الگوپذیری مسلمانان از سیره انبیا نقش مهمی در هدایت آنها بسوی کمال دارد

امام جمعه خاش گفت: الگوپذیری مسلمانان از سیره و رفتار انبیاء و اهل بیت نقش بسزایی در روشنگری و هدایت انسان‌ها بسوی کمال دارد.

الگوپذیری مسلمانان از سیره انبیا نقش مهمی در هدایت آنها بسوی کمال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، حجت الاسلام محمدحسین میری در مراسم روز ایتام در جمع بسیجیان، معتمدان، علماء و سران طوایف در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش با بیان فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن اظهار داشت: کتاب آسمانی قرآن کریم و بکارگیری دستورالعمل‌های این کتاب عظیم که سرچشمه وحدت و رحمت و مهربانی است نقش بسزایی در تعیین و سرنوشت انسان‌ها دارد و باعث عزت و رستگاری مسلمانان می‌شود.

وی ادامه داد: مسلمانان باید در شرایط کنونی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی هوشیار و آگاه باشند و وحدت و همدلی خود را سرلوحه کار قرار دهند.

امام جمعه اهل سنت خاش نیز در این مراسم وحدت و همبستگی اقشار مختلف مردم شهرستان را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و امنیتی ستود و خاطرنشان کرد: مردم استان مان در پیوند اخوت و برادری و مقابله با نقشه های شوم بیگانگان و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی مان ستودنی است.

مولوی محمدعلی شهنوازی خطاب به استکبار جهانی و بیگانگانی که درصدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که جامعه تشیع و تسنن از دیرباز در استان سیستان و بلوچستان با حفظ وحدت و همدلی زندگی مسالمت آمیز داشته‌اند و نیز خواهند داشت.

وی اذعان داشت: اهل بیت از دیدگاه اهل سنت از جایگاه و منزلت خاصی برخوردار هستند و پیامبراکرم (ص) ‌منشاء وحدت میان مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت خاش متذکر شد: الگوپذیری مسلمانان از سیره و رفتار انبیاء و اهل بیت نقش بسزایی در روشنگری و هدایت انسان‌ها بسوی کمال دارد.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول