اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای مشترک

نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان مردم را به شرکت در راه‌پیمایی روز قدس دعوت کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای مشترک مردم استان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان مردم را به شرکت در راه‌پیمایی روز قدس دعوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط‌ عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در بیانیه مشترک آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و حاتم ناروئی آمده است:

مردم مسلمان، فهیم و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان، روز قدس روز نشان دادن چهره واقعی استکبار جهانی و دفاع از ارزش‌های اسلامی و روز حمایت از مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین در برابر ظلم و ستم اسرائیل غاصب و روز بیداری و هوشیاری مسلمانان جهان است.

این بیانیه می‌افزاید: امروزی که اسرائیل متجاوز با پشتیبانی آمریکا و ایادی صهیونیست، قدس عزیز را از زمین و هوا و دریا مورد تهاجم وحشیانه و دور از انسانیت قرار داده تا غده چرکین و سرطانی صهیونیسم را در منطقه حفظ کنند.

فردا روزی است که فلسطین و لبنان به مرکز بیداری و مقاومت دلاورمردانه برای حفظ شرافت اسلامی تبدیل شده و با گسترش موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه لحظه به لحظه بر ذلت و خواری اسرائیل و آمریکای جهان‌خوار افزوده می‌شود، از این رو بر ماست که با تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه و بزرگوار انقلاب‌مان، حمایت خویش را از مردم مظلوم و بی‌پناه لبنان و فلسطین ابراز کنیم و با گردهمایی شکوهمند خود در راهپیمایی بزرگ روز قدس، حملات تجاوزکارانه وقتل‌عام کودکان و مردم بی‌گناه فلسطین و دیگر مسلمانان را محکوم و خشم و انزجار خود را علیه سیاست‌های مستکبرانه آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک و اشغالگر قدس ابراز کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: بدینوسیله از تمام طبقات، اقشار و آحاد امت مسلمان و بیدار استان دعوت می‌شود هم‌آوا با دیگر مسلمانان اقصی‌نقاط دنیا در روز جهانی قدس بر این گنبد مینایی بانگ توحید سر دهند و همچنان توفنده و خروشنده با حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین نفرت خود را از دستهای اسرائیل و آمریکای جنایتکار اعلام کنند.

انتهای پیام/75004/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول