اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت در 3 رشته

رقابت‌های دو و میدانی جام رمضان در قم برگزار می‌شود

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان خبر داد.

رقابت‌های دو و میدانی جام رمضان در قم برگزار می‌شود

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این دوره از رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان شنبه آینده با شرکت دو و میدانی‌کاران مدعی از تیم‌های مختلف در سه ماده به انجام خواهد رسید تا نفرات برتر مشخص شوند.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت، در این دوره از مسابقات از ساعت 22 و 30 دقیقه شنبه دوازدهم مرداد ماه، دو و میدانی‌کاران تیم‌های شرکت‌کننده در پیست و زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام قم با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: همه ساله در رقابت‌های جام رمضان دو و میدانی قهرمانی استان قم دو و میدانی‌کاران خوب و آینده‌داری حضور می‌یابند تا رقابت نزدیکی با یکدیگر بر سر کسب عناوین برتر هر دو بخش تیمی و انفرادی این مرحله داشته باشند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که دو و میدانی‌کاران مدعی در این مرحله از مسابقات در دوهای 400 متر، 100 متر طول پرتاب وزنه برای به دست آوردن یکی از عناوین اول تا سوم پیکارهای قهرمانی جام رمضان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه استعدادیابی از رده‌های سنی پایه یکی از اولویت‌های مهم کاری هیئت است که موجب پیشرفت دو و میدانی قم شده است، ابراز کرد: یکی از راه‌های توسعه بیش از پیش رشته دو و میدانی قم در مواد مختلف و جذب علاقمندان بیشتر، برگزاری رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم است.

رضایی یاد آور شد: فعالیت‌های هیئت دو و میدانی در سال جاری با بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای حرکت در مسیر رشد و توسعه برنامه‌ریزی شده است و قصد داریم با تمام توان در رقابت‌ها دو و میدانی قهرمانی کشور حاضر شویم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم برگزاری رقابت‌های لیگ را یکی از راهکارهای توسعه دو و میدانی قم دانست و بیان داشت: در سه سال گذشته برگزاری موفق رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم را تجربه کرده‌ایم و خوشبختانه با حضور استعدادها و چهره‌های آینده‌دار این رشته ورزشی شاهد برگزاری مسابقات در سطح بالایی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز پیکارهای لیگ را مورد توجه قرار داده و تلاش می‌کنیم رقابت‌های قهرمانی لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم با شرکت چهره‌های شاخص دو و میدانی فعال در قم در قالب تیم‌های باشگاهی مختلف به انجام برسد.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول