اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

دفاع از قدس معیار سنجش مسلمان‌ بودن ماست

نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس شد و گفت: دفاع از قدس معیار سنجش مسلمان‌بودن ماست.

دفاع از قدس معیار سنجش مسلمان‌ بودن ماست

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: قدس قلب تپنده اسلام است و نمادی عینی از هویت مسلمانان برای همیشه تاریخ محسوب می‌شود.

وی افزود: دفاع از قدس معیار سنجش مسلمان بودن ماست و بر همه ما واجب است که همواره برای دفاع از قدس شریف تلاش نماییم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال اهمیت دوچندانی داشته و بدون شک بازتاب گسترده‌تری در سطح جهانی خواهد داشت.

وی افزود: طی یک سال اخیر شاهد تحولات گسترده‌ای در منطقه بوده‌ایم و متأسفانه تفرقه‌افکنی و توطئه‌های دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی بسیاری از احزاب، گروه‌ها و طوایف مسلمان در کشورهای مصر، سوریه، لیبی و تونس را به جان همدیگر انداخته و این امر موجب به حاشیه‌راندن موضوع قدس و فلسطین شده است.

شاهرودی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد در همین حاشیه امنی که برای خود ایجاد کرده به فشارها و توطئه‌های خود بر فلسطینیان و تخریب اماکن مقدس اسلامی در قدس شریف ادامه دهد لذا حضور پرشور و گسترده مسلمانان جهان در روز جهانی قدس نمادی از بیداری و نگاه ضد صهیونیستی آنان بوده و توطئه‌های صهیونیست‌ها را نقش بر آب خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس نقطه عطفی در حماسه آفرینی‌های ملت مسلمان ایران بوده و نباید فراموش کرد که مردم مسلمان ایران از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون و با پیروی از فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با نام روز جهانی قدس در راهپیمایی این روز شرکت کرده و حضوری دشمن‌شکن داشته‌اند.

شاهرودی اذعان داشت: دفاع از قدس ملاک مسلمان بودن ماست و در این مسیر نیز با بسیج همه امکانات و نیروها گام برخواهیم داشت و از هر گروهی که برای آزادی قدس شریف و احقاق حقوق پایمال شده مسلمانان مظلوم فلسطین تلاش کند حمایت خواهیم کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان عنوان کرد: مردم متدین و ولایت‌مدار کردستان نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری دشمن‌شکن داشته و امسال نیز در این روز بزرگ حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی در پایان ابراز کرد: تنها راه برای مقابله با استکبار اتحاد و یکپارچگی مسلمانان بوده و تنها با اتحاد مسلمانان مسئله فلسطین حل خواهد شد.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول