اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

هیچ کمبودی در بازار نداریم

فرماندار شهرستان کرج گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار نداریم و تمام نیازهای مردم تامین شده است.

هیچ کمبودی در بازار نداریم

مهدی ایران‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم و در این ماه نیاز به برخی کالاها به ویژه کالاهای اساسی و مواد غذایی افزایش می‌یابد، تلاش‌های زیادی برای رضایت مردم در مرکز استان البرز انجام شده و در حال انجام است.

وی تصریح کرد: ما تجربه سال‌های گذشته را داشتیم و می‌دانستیم که در این ماه تقاضا برای چه کالاهایی افزایش یافته و باید چه اقلامی بیش از گذشته تامین و در بازار توزیع شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تامین و ذخیره‌سازی اقلام پر مصرف از جمله مواد غذایی مانند برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، لبنیات، قند و شکر و حبوبات در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار نداریم.

ایران‌نژاد تاکید کرد: شهروندان کرجی هم‌اکنون هر کالایی را به هر میزانی که نیاز دارند، می‌توانند در بازار تهیه کنند و این امر ثمره تلاش‌های چند ماهه برای رضایت شهروندان است که از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام شد.

* قیمت‌ها در البرز روزانه رصد می‌شود

وی در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در واحدهای صنفی به چه صورت کنترل می‌شود؟ گفت: تیم‌های نظارتی از دستگاه‌های مختلف از پیش از ماه مبارک رمضان بازرسی‌های خود را انجام داده و در این مدت فرمانداری کرج نیز به صورت ویژه شرایط بازار و قیمت‌ها را کنترل می‌کند.

فرماندار کرج افزود: این نظارت‌ها به صورت روزانه و مستمر انجام شده و خوشبختانه تا امروز مشکل خاصی در مرکز استان البرز نداشتیم.

ایران‌نژاد تاکید کرد: البته تاکید کرده‌ایم که نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی به ویژه مواد غذایی باید با همین جدیت و به صورت روزانه تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم داشته، تا در این مدت مردم به خاطر غفلت و بی‌توجهی چند واحد صنفی متضرر و ناراضی نباشند.

وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و بازرسی‌های مستمری که داریم، شرایط بازار در کرج مطلوب است و شاهد رضایت اکثر شهروندان هستیم.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول