اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبا:

صبا با پشتوانه حمایت تماشاگران قمی برابر ملوان به میدان می‌رود

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا با پشتوانه حمایت تماشاگران قمی در هفته نخست لیگ سیزدهم برابر تیم ملوان بندر انزلی قرار می‌گیرد.

صبا با پشتوانه حمایت تماشاگران قمی برابر ملوان به میدان می‌رود

حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ تصریح کرد: دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و صبای قم حساس است، زیرا تیم‌ها شناخت کاملی از یکدیگر نداشته و لیگ در حال آغاز شدن است.

و بیان داشت: به نظر من همیشه بازی‌های اول لیگ برای تمام تیم‌ها حساس و البته سخت است زیرا تیم‌ها از یکدیگر شناخت کمتری دارند، ضمن اینکه صبا با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان گام به لیگ جدید گذاشته و ملوان با خوب هزینه کردن مهره‌های مطرحی جذب کرده است.

نجاتی با اشاره به شرایط مطلوب صبا پیش از این دیدار خانگی برابر تیم ملوان بندر انزلی تصریح کرد: تیم صبا اردوهای تدارکاتی خوبی در اردبیل و تهران برپا کرده و با تمرینات خوب و انجام بازی‌های دوستانه بر آمادگی تیم افزوده شده است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: ملوان و صبا سال گذشته هم در ورزشگاه یادگار امام قم و هم در ورزشگاه تختی انزلی دو بازی بسیار خوب و تماشایی برگزار کردند که یک بار صبا برد و دیگر بازی به سود ملوان به پایان رسید و مطمئنا بازی اول دو تیم نیز می‌تواند خوب از آب در بیاید.

وی در ادامه خواستار حضور پرشور تماشاگران قمی برای حمایت از صبا در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شد و تصریح کرد: صبا امسال قصد دارد با حمایت‌های تماشاگران خود در لیگ برتر به نتایج خوبی دست یابد.

نجاتی یادآور شد: هر دو تیم در این دیدار می‌خواهند برنده باشند و این مهم می‌تواند یکی از بازی‌های جذاب و تماشایی لیگ سیزدهم را در هفته نخست رقم بزند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در نخستین دیدار خود از هفته اول رقابت‌های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 22 پنجشنبه شب سوم مرداد ماه در دیداری حساس در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم صبای قم با کسب 45 امتیاز رتبه دهم جدول رده‌بندی را از آن خود کرد اما تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با کسب 40 امتیاز در پایان رقابت 18 تیم در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول