اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم ملی والیبال ایران:

ایران در لیگ جهانی خودش را ثابت کرد/جای خالی همدان در لیگ برتر والیبال

بازیکن ارزنده تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور نخستین بار تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ جهانی باعث شد تا نگاه دنیا به ایران در رشته والیبال تغییر کند و خودمان را به جهان ثابت کردیم.

ایران در لیگ جهانی خودش را ثابت کرد/جای خالی همدان در لیگ برتر والیبال

آرمین تشکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی کشورمان زحمات زیادی کشیدم و خوشحالم که در بالاترین سطح والیبال دنیا برای تیم ملی ایران به میدان رفتم.

وی افزود: بعد از مسابقات ارتش‌های جهان که موفق شدیم در تهران به افتخارات خوبی برسیم، از آن جا که در این تیم عملکرد قابل قبولی داشتم توانستم در اردو‌های تیم ملی نظر ولاسکو را جلب کنم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: رقابت در سطح اردوی تیم ملی بسیار سخت است و خوشحالم به عنوان یک سرباز کوچک توانستم اعتماد مربیان و سرمربی کار بلد تیم ملی را جلب کنم و برای مسابقات لیگ جهانی عضو تیم ملی کشورم باشم.

به گفته وی تیم ملی کشورمان در طول 10 مسابقه انجام شده در مسابقات لیگ جهانی نمره قبولی گرفت و هر چند در گروه شش تیم پنجم شدیم، اما این کارنامه قابل توجه برای نخستین حضور در این مسابقات با این سطح کیفی است.

تشکری با اشاره به اینکه ایران به طور واقعی پدیده مسابقات امسال بود و این یک شعار نیست خاطرنشان کرد: انجام 10 مسابقه در لیگ جهانی و کسب نتیجه پنج برد و پنج باخت نشان از این امر دارد.

وی ادامه داد: بردهای ما برابر تیم‌های قدرتمند دنیا مثل ایتالیا، کوبا، صربستان و آلمان رقم خورد که هر کدام از این تیم‌ها در سطح جهان افتخارآفرین بودند.

بازیکن ارزنده تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: تغییر نگاه جهان به والیبال ایران باعث بالا رفتن سطح این رشته در کشور می‌شود و اشتیاق ایجاد شده در بین نوجوانان و جوانان برای فعالیت در این رشته، نتیجه همین افتخارات است.

تشکری موفقیت‌های به دست آمده خود را که مدیون بازی در تیم‌های همدانی دانست، خاطرنشان کرد: از وقتی تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول بود، موقعیتی پیدا شد تا بتوانیم به سطح والیبال حرفه‌ای راه پیدا کنم اما متأسفانه خیلی زود این تیم بعد از دو سال در لیگ برتر منحل شد.

وی گفت: در حالی که همدان قابلیت خوبی در والیبال دارد و توانایی داشتن یک تیم خوب با داشتن مربیان و کادر فنی بومی و بازیکنان طراز اول در پست‌های مختلف قابل لمس است، اما نداشتن یک تیم در سطح لیگ باعث شده تا جای خالی همدان در لیگ‌های سطوح مختلف کشور خالی باشد.

بازیکن ارزنده تیم ملی والیبال ایران با تشکر از مسئولان ورزش استان و هیئت والیبال که برای بازگشت وی از مسابقات لیگ جهانی مراسم تدارک دیده بودند، اظهار داشت: موفقیت یک ورزشکار و رسیدن به قله موفقیت مدیون آموزش و تمریناتی است که در ابتدای راه از مربیان خود یاد می‌گیرد و از اینجا از کسانی که برای من زحمت کشیدند تا به تیم ملی کشور برسم تشکر می‌کنم.

وی در مورد بهترین بازی که در ترکیب تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی قرار داشت گفت: گیم سوم بازی کوبا برای خودم یکی از قابل قبول‌ترین بازی‌ها بود که با راهنمایی و نظر کادر فنی در موقعی که به زمین رفتم توانستم با سرویس‌هایم سبب برد تیم ملی در بازی برابر کوبا شوم.

تشکری در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه برای فصل آتی در کدام باشگاه توپ خواهد زد، ادامه داد: بعد از سال خوبی که در فصل گذشته در باشگاه سایپا داشتم، امسال با تیم باریج‌اسانس کاشان به توافق رسیدم که امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب در لیگ برتر همچنان برای اردو‌های بعدی تیم ملی سهمیه داشته باشم.

وی در پایان یادآور شد: آرزو دارم روزی در همدان و برای یکی از باشگاه‌های همدانی والیبال بازی کنم و برای اقتدار و سربلندی ورزش اقدامی داشته باشم.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول