اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی مطالبه جامعه ورزش از دولت یازدهم

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی از مهم‌ترین مطالبات اهالی ورزش از دولت یازدهم است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی مطالبه جامعه ورزش از دولت یازدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن رنگرز صبح امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به ورزش همگانی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در دولت جدید باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ارتباط با عملکرد وزارتخانه ورزش و جوانان در دولت دهم، افزود: عملکرد این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف بسیار خوب بوده است و افتخارات بزرگی که در حوزه‌های مختلف ورزشی به‌ویژه ورزش قهرمانی به دست آمده حاکی از عملکرد مناسب این نهاد است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان از زمان تشکیل تا به امروز به بلوغ نسبی رسیده است، لذا بکارگیری افراد متخصص و اهل فن، حمایت ویژه از فدراسیون‌های ورزشی و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی از مهم‌ترین مطالبات اهالی ورزش از دولت یازدهم است.

وی تاکید کرد: افزایش اماکن، توسعه پایگاه‌های ورزشی، توجه به استعدادیابی و همچنین نگاه ویژه به معیشت ورزشکاران از دیگر اقدامات مهم وزارت ورزش و جوانان بوده است که نتیجه آن در افتخارات به دست آمده در مسابقات جهانی و آسیایی به خوبی دیده می‌شود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان همواره حمایت‌‌های مادی و معنوی خود را از اهالی ورزش داشته است، گفت: امیدوارم در دولت جدید نیز این حمایت‌ها بیش از پیش ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول