اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

روزه‌داران بهترین منتظران اصلاح جهان هستند / برای نجات بحرین از ظلم آل‌خلیفه دست به دعا برداریم

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در این روزها مردم روزه‌دار بهترین منتظران برای اصلاح جهان هستند و برای نجات ملت مظلوم بحرین از ظلم آل خلیفه دست به دعا بر می‌دارند.

روزه‌داران بهترین منتظران اصلاح جهان هستند / برای نجات بحرین از ظلم آل‌خلیفه دست به دعا برداریم

حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان رزمگاه مبارزه با هوای نفسانی است و امت اسلام یکپارچه به استقبال ضیافت الهی می‌روند.

وی افزود: سفره معنوی و پر نعمت الهی به گسترش جهان خلقت متکی است و همگان اعم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و روزه‌دار و غیر روزه‌دار از این بهره معنوی استفاده می‌کنند ولی آنچه که مسلم است شخص روزه‌دار بین خود و خدا عهدی امضا می‌کند.

رضوی‌مهر ادامه داد: در این ماه مبارک انسان نیازهای فطری و خواسته‌های باطنی خود را از قرآن، نماز اول وقت، استماع مواضع و گوش دادن به فرمان‌های الهی در ادعیه از لسان اهل بیت و عمل به احادیث و روایات شریفی که از حضرات معصومین رسیده تامین می‌کند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: شب قدر وقتی زمزمه می‌کنیم «بک یا الله» لبیک الهی و دعوت الهی را می‌پذیریم؛ مردم میهن ما در ماه مبارک رمضان در کنار عمل معنوی روزه‌ داشتن، ضمن بهره‌مندی از آیات الهی به دستگیری از فقرا و بیماران اهتمام داشته و به فکر سرنوشت جهان اسلام هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این روزها مردم روزه‌دار بهترین منتظران برای اصلاح جهان هستند و برای نجات ملت مظلوم بحرین از ظلم آل خلیفه دست به دعا بر می‌دارند.

وی با اشاره به اقدامات وهابیت در زمینه شیعه کشی و مسلمان کشی در کشورهای مختلف تاکید کرد: وهابیت خطری برای جهان اسلام است و این غده سرطانی باید از بین برود.

رضوی مهر تأکید کرد: امروز مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم و استکبار با دعای روزه‌داران باید مورد نفرین و لعنت الهی قرار بگیرند چرا که آنان نمی‌خواهند مسلمین بنا بر فطرتی که خداوند در وجود بشریت قرار داده است گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان اشخاص روزه‌دار و غیر روزه‌دار باید حرمت این ماه را نگه دارند گفت: کسانی که توفیق روزه داشتن را ندارند لازم است حرمت این ماه مبارک را حفظ کرده و از تظاهر به روزه‌خواری پرهیز کنند.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در ماه مبارک رمضان اولیاء خدا علاوه بر اینکه در روز به قرائت قرآن و در شب به قرائت ادعیه مشغول بودند در مناجات و نجواهای الهی خود تقرب و تکامل را طلب می‌کردند.

وی افزود: رمضان ماهی مبارک و فرصتی طلایی برای توبه و بازگشت به دامن الهی است و بهترین زمان است که بشریت در سرنوشت خود بازنگری کرده و انسان پرونده اعمال خود را مجدد مورد مطالعه قرار دهد.

رضوی مهر بیان کرد: باید افراد سجده شکر بگذارند چرا که خداوند مجدد ایشان را به سفره و ماه عبادت خود دعوت کرده است و مردم باید با حضور در مساجد خانه خدا را آباد کنند و از مراسم‌های معنوی بهره ببرند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول