اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

افزایش قیمت نان در خوی شایعه است / با گرانفروشان برخورد می‌شود

فرماندار خوی اخبار مربوط به افزایش قیمت نان را بی‌اساس دانست و گفت: قیمت نان همان نرخ‌ قبلی است، و به هیچ عنوان افزایش نیافته است.

افزایش قیمت نان در خوی شایعه است / با گرانفروشان برخورد می‌شود

غلام‌حسین عماری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی بر لزوم کنترل و نظارت بر قیمت‌های بازار در خوی، تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت بر قیمت‌ها در بعضی ماه‌های سال مانند ماه مبارک رمضان،‌ افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به تمهیدات ادارات نظارت‌کننده شهرستان در ارتباط با کنترل قیمت‌های صنوف خوی، افزود: برپایی مکان‌هایی برای اجرای طرح ضیافت،‌ تشدید نظارت و بازرسی بر اصناف گوناگون از جمله اقداماتی است که برای استقبال از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی تشکیل جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان را یادآور شد و تصریح کرد: تیم‌های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف خوی بر وضعیت بازار شهرستان خوی نظارت دارند.

فرماندار خوی از انبار ذخیره کالاهای اساسی مردم برای ماه رمضان خبر داد و افزود: اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان تهیه و عرضه شده است، و هیچ‌گونه نگرانی برای کمبود مواد غذایی برای رمضان وجود ندارد.

وی اخبار مربوط به افزایش قیمت نان را بی‌اساس دانست و اظهار داشت: قیمت نان همان نرخ‌ قبلی است، و به هیچ عنوان افزایش نیافته است و با نانوایان متخلفی که به صورت خودسرانه به افزایش قیمت نان و آرد اقدام کنند، به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/61009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول