اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم داماش گیلان:

مشکلات مالی مانع از جذب بازیکنان مورد نظر شد

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌ایم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم اما با این وجود راضی هستم.

مشکلات مالی مانع از جذب بازیکنان مورد نظر شد

افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار از همان ابتدای فصل سرمربیگری داماش را به‌عهده دارم، اظهار کرد: چندین سال به عنوان کمک مربی در جمع کادر فنی داماش حضور داشتم و به دنبال این بودم که پس از چندین سال نفر دوم بودن، سرمربیگری را تجربه کنم.

وی افزود: در شش هفته پایانی فصل گذشته این فرصت به بنده داده شد و توانستم با لطف خدا و کمک دوستان پاسخ این اعتماد را بدهم و امسال نیز از ابتدای فصل در خدمت داماش هستم.

سرمربی داماش گیلان درباره مهره‌های جذب شده در فصل نقل و انتقالات این تیم، اذعان کرد: در ابتدا لیستی را به باشگاه ارائه کردیم اما به دلیل شرایط مالی نتوانستیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم و با توجه به اینکه توانستیم بیشتر بازیکنان خود را نگه داریم، در مجموع راضی هستم.

وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا با استفاده از تجربه نفرات قبلی و نیز درخشش بازیکنان جوان نتایج لازم را کسب کنیم و داماش رتبه‌ای بهتر از رتبه پارسال کسب کند.

ناظمی درباره نفرات جدا شده و اضافه شده به داماش، خاطرنشان کرد: علیرضا جهانبخش، حسین ابراهیمی و حسن رودباریان امسال از جمع ما جدا شده‌اند و تاکنون حبیب دهقانی، جهانگیر عسگری و رضا کاردوست به عنوان بازیکنان بزرگسال به داماش آمده‌اند.

وی یادآور شد: سعید قدمی و روح‌الله سیف‌اللهی نیز به عنوان بازیکنان سهمیه زیر 23 سال با داماش قرارداد امضا کرده‌اند.

به گفته این سرمربی، دو بازیکن به نام‌های حمید خدابنده‌لو از استقلال اهواز و حسین کیانی بازیکن سایپا شمال در تمرینات حضور دارند که هنوز قرارداد امضا نکرده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت دو بازیکن خارجی فصل گذشته تیم داماش، تصریح کرد: «کبه» و «داسیلوا» با باشگاه قرارداد دارند که کبه تاکنون در تمرینات داماش شرکت نکرده است البته در صحبتی که با مدیرعامل داماش داشتم قرار است وی به جمع ما ملحق شود.

ناظمی به روند آماده‌سازی تیمش اشاره کرد و متذکر شد: از 22 خرداد تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و روزانه دو نوبت تمرین داریم و در مجموع روند خوبی را دنبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام تمرینات بدنسازی قرار است در چند روز آینده اردوی چند روزه‌ای را در تهران برگزار کنیم و با انجام دیدارهای تدارکاتی به آمادگی مطلوب برسیم.

انتهای پیام/84001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول