اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله گلستان خبر داد

310 هزارتن خرید تضمینی گندم از سوی غله گلستان

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: با تلاش شبانه‎روزی تمامی عوامل خرید تضمینی گندم در شرکت غله گلستان از ابتدای فصل خرید تا دهم تیرماه، حدود 315 هزار تن از این محصول استراتژیک تحویل مراکز خرید شده است.

310 هزارتن خرید تضمینی گندم از سوی غله گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‎پور اظهار داشت: تاکنون حدود 315 هزار تن گندم کیفی در اقصی نقاط استان تحویل مراکز خرید شده و طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته امر خرید تا تحویل آخرین محموله گندم ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان افزود: با توجه به تعامل بسیار خوب و سازنده‎ای که فیمابین مسئولان شرکت غله گلستان و بانک سپه استان برقرار است، تاکنون مبلغ 226 میلیارد تومان از این مطالبات به حساب آنان منظور شده است و این پرداخت‎ها تقریباً به روز از سوی بانک صورت می‎گیرد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: این میزان پرداختی مربوط به 42 هزار محموله تحویلی به مراکز خرید در استان می‎باشد که این امر با سرعت و نهایت دقت در حال انجام است.

شایان ذکر است سطح زیرکشت گندم استان گلستان در سال زراعی جاری حدود 357 هزار هکتار است و این استان توانسته جایگاه سوم را در زمینه میزان خرید پس از استان‎های خوزستان و فارس در کشور کسب کند.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول