اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

برگزاری انتخابات به کشتی ضربه می‌زند

حیدری: بی‌ثباتی مدیریت باعث جدایی بنا از کشتی بود

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک گفت: کشتی نیازمند ثبات مدیریت است و موضوعی که باعث شد محمد بنا از کشتی برود، بی ثباتی بود.

حیدری: بی‌ثباتی مدیریت باعث جدایی بنا از کشتی بود

علی‌اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتخابات فدراسیون کشتی گفت: کشتی در 18 ماه گذشته با سرپرست اداره شده است و در آستانه المپیک دچار تغییراتی شد که در آن مقطع به صلاح این رشته نبود.

وی خاطرنشان کرد: کشتی نیازمند ثبات مدیریت است، مسئله‌ای که باعث شد محمد بنا از کشتی برود، بی ثباتی بود، اما اعتقاد من این است که هر رئیس فدراسیونی باید بعد از استقرار دولت جدید مشخص شود تا نتیجه کارش را در 4 سال آینده ببیند.

دارنده مدال برنز المپیک با درخواست از مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای تعویق زمان انتخابات گفت: در حالی‌که کمتر از 3 ماه به رقابت‌های جهانی مانده است و تیم‌ها خود را برای این مسابقات مهم آماده می‌کنند و در این راه چندین مسابقه از جمله رقابت‌های انتخابی انجام شده، برگزاری انتخابات در این زمان به ورزش اول کشور ضربه می‌زند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول