اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

به آسیایی شدن نگاه داریم

قنبرزاده: هزینه‌های فوتبال سرسام‌آور شده است/ اولادی در لیست گل‌محمدی است

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: قراردادهایی که با بازیکنان امضا می‌شود واقعا سرسام‌آور شده است.

قنبرزاده: هزینه‌های فوتبال سرسام‌آور شده است/ اولادی در لیست گل‌محمدی است

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم نفت تهران عنوان کرد: ما از 7خردادماه تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و شرایط خوبی داریم و دوره بدنسازی مناسبی را گذرانده‌ایم. در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را دنبال کردیم.

وی افزود: یک هفته در کردان کرج اردو زدیم و آمادگی خوبی برای مسابقات پیدا کردیم. چند دیدار تدارکاتی هم انجام داده‌ایم و با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر به تعویق افتاد در نظر داریم تا اردویی در سرعین برگزار کنیم و حداقل سه، چهار بازی تدارکاتی دیگر داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد اینکه تعویق مسابقات به ضرر نفت بوده یا خیر، یادآور شد: ما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفته بود تمرینات خود را شروع کردیم. این موضوع مهم نیست که تعویق مسابقات به ضرر ما بود یا به نفع ما. به هر حال طبیعی و منطقی این بود که ملی‌پوشان نیاز به استراحت داشتند.

قنبرزاده درباره از دست دادن بازیکنان کلیدی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که بودجه محدودی داریم. به همین دلیل هم ما تمام بازیکنان خارجی خود را رد کردیم زیرا آنها قراردادهای بالایی پیشنهاد می‌دادند و ما نمی توانستیم با آنها قرارداد ببندیم کریمی هم دوست داشت به سپاهان برود و ما او را نگه نداشتیم.

وی در مورد جذب مهرداد اولادی تصریح کرد: اولادی در لیست یحیی‌ گل‌محمدی حضور دارد و برای جذب او مذاکره می‌کنیم. ما هم‌اکنون تیم خوبی بسته ایم و فکر می‌کنم بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم. هدف ما قرارگرفتن جزء 6 تیم برتر لیگ است و ترجیحا کسب سهمیه آسیایی.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد هزینه کردن میلیاردی برخی تیم‌ها گفت: من کاری به سایر تیم‌ها ندارم. ما سعی کردیم معقولانه هزینه کنیم تیم‌هایی در فصل گذشته وجود داشتند که هزینه‌های زیادی کردند اما موفق هم نشدند. پس از جلسه با وزیر به نظرم باید این مسائل رعایت می‌شد اما عملا چنین اتفاقی رخ نداد. هزینه‌ها واقعا سرسام‌آور شده و بی‌مورد بالا رفته است.

وی درباره سرمربیگری یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: گل‌محمدی مربی است که تفکراتش استفاده از بازیکنان جوان است که آنها می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن در آینده داشته باشند ما هم از او راضی هستیم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول