اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مسئولان ورزش ما را هم در کنار فوتبالیست‌ها ببینند

دلاوری: چرا به فوتبالیست‌ها این همه پاداش می‌دهند/ بوکس را فراموش کرده‌اند

بوکسور وزن 91+کیلوگرم تیم ملی گفت: تیم ملی فوتبال راهی جام جهانی می‌شود و مسئولان ورزش کلی پاداش پرداخت می‌کنند، اما مدال‌هایی که ما کسب می‌کنیم برای کسی مهم نیست.

دلاوری: چرا به فوتبالیست‌ها این همه پاداش می‌دهند/ بوکس را فراموش کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا از روز دهم تیرماه به میزبانی اردن برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران شب گذشته(شنبه) با ترکیب 9 بوکسور برای حضور در این رقابت‌ها راهی اردن شد.

جاسم دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شرایط اردوهای تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: اردوهای تیم ملی در شرایطی برگزار می‌شد که ما شرایط خوبی از لحاظ تغذیه نداشتیم، اما با توجه به انگیزه‌ای که در بین همه ملی پوشان وجود داشت همه با هم برای کسب مدال همدل شدیم تا در اردن بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: همه بوکسورهای آسیا برای کسب مدال در اردن وارد رینگ خواهند شد و با این حساب کار سختی پیش رو داریم، اما من با تمام شرایطی که می‌دانیم در اردن حاکم است برای کسب مدال وارد رینگ خواهم شد.

بوکسور سنگین وزن تیم ملی در ادامه اینکه چرا مسئولان ورزش، بوکس را فراموش کرده‌اند گفت: مسئولان ورزش گویا رشته بوکس را فراموش کرده‌اند. به عنوان نماینده ملی پوشان از همه مسئولان درخواست می‌کنم که به این رشته هم بها بدهند و اگر ما مدال کسب نکردیم پس از آن ما را بازخواست کنند. متاسفانه بوکسورهای ایرانی همیشه در بدترین شرایط مدال کسب می‌کنند اما برای کسی این مدال ها اهمیت ندارد.

دلاوری در مورد اینکه چرا این همه به فوتبالیست‌ها پاداش می‌دهند اما کسی به بوکس اهمیت نمی‌دهد، گفت: تیم ملی فوتبال به جام جهانی برزیل صعود کرد و دیدیم که در این مدت چقدر به آنها پاداش دادند. سئوالم این است که آیا بوکس ورزش محسوب نمی‌شود؟ چرا به فوتبالیست‌ها این همه بها می‌دهند، اما مدال‌هایی که ما در مسابقات مختلف کسب می‌کنیم را نمی‌بینند. بحث من این نیست که چرا به آنها پاداش فراوان می‌دهند، بحث من این است که آقایان بدانند که ما هم هستیم، ما را هم در کنار فوتبالیست‌ها ببینند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول