اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

فینال جام کنفدراسیون‌ها

دل‌بوسکه: با شجاعت و بدون ترس بازی می‌کنیم/ برزیل پدر فوتبال مدرن است

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد که شاگردانش مقابل برزیل در جام کنفدراسیون‌ها بدون ترس بازی خواهند کرد.

دل‌بوسکه: با شجاعت و بدون ترس بازی می‌کنیم/ برزیل پدر فوتبال مدرن است

به گزارش خبرگزاری فارس، ویسنته دل بوسکه پیش از دیدار مقابل برزیل در فینال جام کنفدراسیون‌ها تأکید کرد: با شجاعت، دلیری و بدون ترس بازی خواهیم کرد.

وی در این باره گفت: من فکر می‌کنم این دوره از رقابت‌ها انتظارات همه را بالا برده است. در این رقابت‌ها همان مسابقاتی برگزار شد که همه انتظار داشتند ببینند. این مسابقات بسیار غنی بوده است. نمی‌خواهم قضاوت کنم که این رقابت‌ها معتبرتر از مسابقات اروپایی است اما بازی‌های جالب زیاد و پیشرفت‌های فراوانی را در فوتبال شاهد بودیم. جز حکایت حضور تاهیتی در این مسابقات، سایر رقابت‌ها در حد مسابقات جام‌جهانی بود مثل دیدار ایتالیا - ژاپن و مسابقه ما در نیمه‌نهایی.

وی ادامه داد: نمی‌دانستیم چگونه با ایتالیا مقابله کنیم. آنها مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند. ایتالیا مالکیت توپ را از ما گرفت اما با ادامه بازی توانستیم بهتر شویم؛ بر شرایط غلبه کردیم و توانستیم به دور بعد برسیم. اوج بازی ما زمانی بود که توانستیم بار دیگر مالکیت توپ را در دست بگیریم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا خاطرنشان کرد: هر روز مسئولیت‌های ما بیشتر می‌شود. پس از قهرمانی در یورو 2008 این مسئولیت را احساس کردیم و پس از قهرمانی در جام جهانی بیشتر شد. شنیدم که برخی از بازیکنان با خودشان در این باره حرف می‌زدند و این هیجان را در آنها دیدم که اکنون انگیزه پیدا کرده‌اند در ماراکانیا بر برزیل غلبه کنند. برای من واقعا لذتبخش است که این رفتار در میان بازیکنان و این انگیزه برای ادامه پیروزی‌ها را می‌بینم. شناختن رویاهایتان راه درستی در مسیر زندگی است و این دقیقا همان کاری است که بازیکنان من انجام می‌دهند. وقتی به رویایی می‌رسند، روی رسیدن به رویای دیگر تمرکز می‌کنند.

دل بوسکه افزود: برزیل پدر فوتبال مدرن است. برزیلی‌های نسل من مرجع فوتبال هستند. آنها بر فوتبال دنیا سلطه داشتند و همیشه این را در زمین نشان داده‌اند. برزیل فراتر از یک بازیکن مثل نیمار است. آنها تیمی فوق‌العاده هستند که دو نفر از بهترین مدافعان دنیا را در اختیار دارند یعنی دنی آلوس و مارسلو. برزیل بازیکنان دیگری مثل پائولینیو و اسکار هم دارد که می‌توانند در خط حمله بازی را به سود تیم خود به پایان برسانند. باید دو برابر مواظب بازی هوایی آنها باشیم و هوشیار باشیم.

وی اضافه کرد: با شجاعت، دلیری و بدون ترس بازی خواهیم کرد؛ با احترامی که برای هویت و شیوه بازی خود قائل هستیم. باید تیمی را که مقابل ما بازی می‌کند در ذهن داشته باشیم اما اجازه ندهیم بازی ما تحت تأثیر آنها قرار بگیرد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول