اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته قوه قضاییه محقق شد

دیدار مسئولان قضایی خوزستان با بیش از 400 نفر از مردم

دیدار مردمی مسئولان قضایی خوزستان و رؤسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در این استان، به مناسبت هفته قوه قضاییه در دادگستری مرکز خوزستان برگزار شد.

دیدار مسئولان قضایی خوزستان با بیش از 400 نفر از مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، دیدار مردمی مسئولان قضایی خوزستان و رؤسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در این استان، به مناسبت هفته قوه قضاییه، پنج شنبه سی‌ام خردادماه 1392 در دادگستری مرکز خوزستان برگزار شد.

در این روز رئیس کل دادگستری استان خوزستان و معاونان قضایی وی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز و معاونان وی، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان وی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و مدیران کل ادارات زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی، ثبت اسناد، پزشکی قانونی، تعزیرات، شوراهای حل اختلاف استان خوزستان، سازمان بازرسی و سازمان قضایی نیروهای مسلح، ضمن پاسخگویی به بیش از 400 نفر از مراجعه کنندگان به مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم در این خصوص را صادر کردند.

این اقدام هر ساله در اولین جمعه هفته قوه قضاییه به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی و تکریم ارباب رجوع به عمل می‌آمد که امسال به منظور رسیدگی به درخواست‌های بیشتر، مسئولان قضایی و مدیران ادارات تابعه دستگاه قضایی از ساعات اولیه صبح سی‌ام تا بعداز ظهر همان روز با استقرار در سالن امامت دادگستری استان خوزستان، به درخواست‌های مراجعه کنندگان پاسخ دادند.

گفتنی است دیدارهای مردمی رئیس کل دادگستری استان خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز و معاونان وی در طول سال به صورت هفتگی در دفاتر آنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول