اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دیدار پلی‌آف لیگ برتر

جدال مرگ و زندگی برای حضور در لیگ برتر فوتبال

در مرحله پلی‌آ‌ف لیگ برتر پاس همدان و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدال مرگ و زندگی برای حضور در لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دیدار رفت مرحله پلی‌‌آف لیگ برتر تیم‌های ذوب‌آهن و پاس همدان از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه در فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

ذوب‌آهن بعد از پایان یافتن لیگ برتر دائما در حال تمرین است و روزهای فرسایشی را پشت سر گذاشته است. این تیم در این مدت منتظر مشخص شدن رقیب خود در مرحله پلی‌اف بود تا بتواند مجوز بقا در لیگ برتر را پیدا کند.

حتی در این برهه کادر فنی ذوب‌آهن دچار تغییر شد و با کنار رفتن فرهاد کاظمی، محمود یاوری وظیفه هدایت این تیم را برعهده گرفت.

در آن طرف پاس همدان بعد از پیروزی مقابل مس سرچشمه در مرحله پلی‌اف لیگ دسته اول توانست به مرحله پلی‌اف لیگ برتر راه یابد.

پاس همدان شرایط چندان خوبی ندارد و این تیم با حواشی زیادی روبه‌رو شده است. مشکلات مالی دردسرهای زیادی را برای پاسی‌ها ایجاد کرد اما با این وجود بازیکنان این تیم در آستانه بازی با یکدیگر همدل شدند تا در این دیدار به موفقیت برسند.

به هرحال برای رسیدن به لیگ برتر پاس همدان و ذوب‌آهن دو دیدار بسیار حساس در پیش دارند که باید دید در نهایت اقبال با کدام تیم است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول