اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیدوارم روزی مثل کره‌جنوبی بازی کنیم

کی‌روش: خدا می‌داند در جام‌جهانی روی نیمکت هستم یا نه!/منطقی بازی کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بازی هوشیارانه تیمش را یکی از عوامل موفقیت در بازی با کره‌جنوبی و صعود به جام جهانی 2014 برزیل دانست.

کی‌روش: خدا می‌داند در جام‌جهانی روی نیمکت هستم یا نه!/منطقی بازی کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر برابر کره‌جنوبی و صعود به جام جهانی در نشست خبری گفت: بازی سختی بود، می‌دانستیم با تیم خوبی قرار است بازی کنیم. در بازی امروز بسیار تحت فشار بودیم و می‌دانستیم مسابقه سختی را پیش رو داریم که خوشبختانه تیم من بسیار هوشیارانه و منطقی بازی کرد.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: اعتماد، اعتقاد و ایمانی که به بازیکنانم داشتم علت این مسئله بود که امشب موفق شدیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیند، اظهار داشت: این سوال را تنها خدا می‌تواند پاسخ دهد.

کی‌روش همچنین خطاب به مردم و بازیکنان تیم ملی کره‌جنوبی گفت: در این بازی هم آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید به تیم ملی کره‌جنوبی هم به خاطر صعودش به جام جهانی تبریک می‌گویم. امیدوارم روزی مانند تیم ملی کره بازی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول