اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

در نشست مشترک فدراسیون‌های جانبازان و معلولین و قایقرانی مطرح شد

برگزاری مسابقات قهرمان کشوری قایقرانی و تلاش برای حضور در میادین بین‌المللی

مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و فدراسیون قایقرانی نشستی را به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی قایقرانی کشور و گسترش این رشته برگزار کردند.

برگزاری مسابقات قهرمان کشوری قایقرانی و تلاش برای حضور در میادین بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست خسروی‌وفا رئیس، قربان حسنی دبیر و طلوع‌کیان معاون فنی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین میزبان ابراهیمی سرپرست فدراسیون قایقرانی، قربان زیلا دبیر انجمن قایقرانی جانبازان و معلولین و دیگر مسئولین این فدراسیون بودند.

طی این نشست مقرر شد مسابقات قهرمان کشوری قایقرانی جانبازان و معلولین به منظور استعدادیابی و انتخابی تیم ملی، 5 تا 7 تیر ماه سال جاری در مجموعه ورزشی آزادی تهران و با همکاری فدراسیون قایقرانی برگزار شود.

فرهاد طلوع‌کیان معاون فنی فدراسیون، در خصوص این مسابقات گفت: با توجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی آسیا که مهر ماه سال جاری در ازبکستان برگزار می‌شود و نیز سیاست فدراسیون مبنی بر افزایش رشته‌های حاضر در رقابت‌های برون مرزی، درصددیم تا با برگزاری این مسابقات در تیر ماه از ظرفیت و توانایی ورزشکاران این رشته مطلع شده و برای حضور در میادین بین‌المللی تصمیم‌گیری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: رشته قایقرانی در زمره رشته‌های حاضر در مسابقات پارالمپیک و نیز مسابقات پارآسیایی کره جنوبی به شمار می‌رود و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور این فرصت را فراهم می‌کند تا با اطلاع از توانایی خود در این رشته برای حضور در رقابت‌های قایقرانی پارالمپیک برزیل و نیز مسابقات پارآسیایی کره جنوبی، تصمیم‌گیری کنیم.

معاون فنی فدراسیون افزود: در حال حاضر بخشنامه این مسابقات تدوین و آماده ارسال به تمام استان‌ها است و پس از آن منتظر اعلام آمادگی ورزشکاران از هیئت‌های سراسر کشور هستیم. طی این بخشنامه برخی از استان‌ها اجازه معرفی یک ورزشکار و برخی 2 ورزشکار را خواهند داشت، ضمن اینکه در بخش بانوان نیز سهمیه ورودی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

رشته قایقرانی جانبازان و معلولین، از رشته‌های تازه تأسیس این فدراسیون است که امید می‌رود با کشف استعدادهای برتر، زمینه افتخار آفرینی‌های داخلی و خارجی آن فراهم شود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول