اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری هنگام اخذ رای:

خواست دشمنان هیچ‏گاه محقق نمی‎شود

دقایقی پیش استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در شعبه اخذ رای مستقر مدرسه دخترانه الهام شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.

خواست دشمنان هیچ‏گاه محقق نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بی‌شک حضور مردم در انتخابات منجر به مصونیت نظام می‎شود و مردم فهیم و بصیر کشور به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در عرصه انتخابات کشور، افزود: جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن همه هستی استکبار جهانی را  هدف گرفته و در مقابل هم دشمن همه تلاش خود را می‎کند تا به این نظام آسیب برساند.

عنابستانی، ایجاد شکاف بین نظام و مردم را مهمترین هدف دشمن دانست و گفت: همه تلاش استکبار خالی کردن پشت نظام از پشتوانه مردمی است و این امر با وجود چنین مردمی هیچگاه محقق نمی‌شود.

عنابستانی با اشاره به حضور گسترده مردم در ساعات اولیه رای‌گیری، خاطرنشان کرد: در همه 848 شعبه اخد مستقر در استان قبل از آغاز رای گیری مردم آماده و حاضر در شعب بودند و نمونه بارز این امر حضور مردم در همین شعبه اخذ رای است.

وی افزود: در انتخابات دوره گذشته شاهد حضور 88 درصدی مشارکت مردم استان بودیم و امید داریم در این دوره میزان مشارکت کمتر از آن نباشد.

انتهای پیام/68004/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول